ویسی: بازی با تونس به درد ما نمی‌خورد

نسبت به دوره‌های قبلی این بار گروه ما آسان‌تر است و ایران می‌تواند از گروهش صعود کند.

ویسی: بازی با تونس به درد ما نمی‌خورد

عبدالله ویسی که سابقه هدایت استقلال خوزستان و قهرمانی با این تیم را در کارنامه دارد، اکنون به عنوان یکی از گزینه‌های حضور روی نیمکت نفت آبادان بعد از پایان همکاری با فیروز کریمی شناخته می‌شود. او در ابتدای صحبت‌هایش در واکنش به تغییرات صورت گرفته روی نیمکت این تیم گفت: از طریق اخبار متوجه قطع همکاری فیروز کریمی با صنعت نفت شدم اما هنوز نمی‌دانم آینده چطور پیش می‌رود و اگر پیشنهادی هم باشد دلم نیست که بروم.

وی با ارزیابی گروه ایران در جام جهانی و اینکه شانسی برای صعود داریم یا نه، اظهار کرد: نسبت به دوره‌های قبلی این بار گروه ما آسان‌تر است و ایران می‌تواند از گروهش صعود کند. تنها چیزی که می‌تواند مردم و بازیکنان را راضی نگه دارد صعود از مرحله گروهی است.

سرمربی سابق خیبر خرم‌آباد در پاسخ به این سوال که با حضور کارلوس کی‌روش چقدر شانس صعود از مرحله گروهی را داریم، اینطور واکنش نشان داد: 100 درصد شانس صعود داریم. چرا که نه؟ اکثر بازیکنان ما لژیونر و بین‌المللی هستند و در کشورهایی که بازی می کنند رده بالا هستند. برد انگلیس؟ هیچ چیزی در فوتبال بعید نیست. اگر به خودباوری برسیم می توانیم برنده شویم.

ویسی با اشاره به بازی تدارکاتی ایران و نیکاراگوئه گفت:  واقعاً به درد ما نخورد ولی به هر حال بازی تدارکاتی بود. اینکه بگوییم ارنج تیم ملی به دست آمد یا دستاورد فنی داشت، واقعا نداشت. اما در مجموع بازیکنان دور هم جمع شدند. متاسفانه در این مسابقه ابراهیمی را از دست دادیم و واقعا در آستانه جام جهانی، بدشانسی بود. در کل می‌توانیم بگوییم یک بازی برگزار کردیم.

وی درباره دیدار با تونس که در تقویم بازی‌های تیم ملی قرار داد و اینکه آیا این بازی شبیه‌سازی دیدار انگلیس است، گفت: آن بازی خیلی به درد ما نمی‌خورد و به نظرم شباهتی با انگلیس و دیر رقبای ایران ندارد. شاید بیشتر از این حیث که بازیکنان پیش از حضور در رقابت اصلی در کنار هم قرار گیرند، موردتوجه باشد.

ویسی درباره پیش‌بینی‌اش از قهرمان جام جهانی 2022 گفت: هنوز معلوم نیست. باید دور اول رقابت‌ها را ببینیم تا بگویم کدام تیم قهرمان می‌شود. نظر اولیه خودم برزیل است. با اینکه مسابقات در قطر برگزار می‌شود، برای دیدن بازی‌های جام جهانی به این کشور نمی‌روم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها