اکبرپور: چرا بازی‌های لیگ را تعطیل کردند؟/ بازی با انگلیس بسیار مهم است

ما تیم خوبی داریم و می‌توانیم به موفقیت در جام جهانی امیدوار باشیم.

اکبرپور: چرا بازی‌های لیگ را تعطیل کردند؟/ بازی با انگلیس بسیار مهم است

پیشکسوت فوتبال کشورمان اعتقاد دارد اینکه از تیم تحت هدایت کارلوس کی‌روش انتظار صعود به مرحله حذفی جام جهانی داشته باشیم، غیرمنطقی نیست.

علیرضا اکبرپور درباره تیم ملی فوتبال کشورمان و مسابقات پیش روی این تیم اظهار داشت: در مجموع و بعد از آمدن کارلوس کی‌روش اوضاع تیم ملی بهتر شده است. امیدوارم ایران در جا‌م جهانی نتایجی بگیرد که حداقل مردم کمی خوشحال شوند و از وضعیت موجود فاصله بگیرند. ما تیم خوبی داریم و می‌توانیم به موفقیت در جام جهانی امیدوار باشیم.

وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند نباید انتظارها از تیم ملی بالا برود، تصریح کرد: ما در دوره‌های قبل به جام جهانی راه پیدا کردیم و بعد از انجام سه بازی به ایران برگشتیم، ولی دیگر نباید این اتفاق دوباره تکرار شود و به این موضوع دلخوش باشیم. اینکه از تیم ملی انتظار صعود به مرحله حذفی داشته باشیم به هیچ عنوان غیرمنطقی نیست و به هر حال و با گذر زمان باید شاهد پیشرفت تیم ملی باشیم.

اکبرپور بازی اول تیم ملی در جام جهانی را بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: انگلیس یکی از تیم‌های پرقدرت این جام است و حتی آنها را می‌توان در بین مدعیان قهرمانی قرار داد. بازی اول برای ما بسیار مهم است و اگر بتوانیم از این تیم امتیاز بگیریم برای صعود شانس خوبی خواهیم داشت، هر چند که این بازی بسیار سخت خواهد بود. بازی با آمریکا و ولز هم آسان نیست، ولی با این بازیکنان و لژیونرهایی که داریم می‌توانیم به موفقیت برسیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با انتقاد از تعطیلی بازی‌های لیگ برتر گفت: در تمام اروپا بازی‌های لیگ برگزار می‌شود، ولی اینجا فوتبال تعطیل است و اگر هم بازی‌ها برگزار شود، بدون تماشاگر است. بازیکنان لیگ برتری این حق را دارند تا در لیگ خودشان را نشان دهند و برای دعوت به تیم ملی شانس داشته باشند، ولی مشخص نیست چرا بازی‌های لیگ برتر از چند هفته پیش تعطیل شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها