میرجوان: دیر به صنعت نفت اضافه شدم و شروع خوبی نداشتم

همه بازی‌ها در لیگ سخت هستند و اصلاً بازی آسان نداریم. بازی با ملوان هم سختی‌های خاص خودش را دارد.

میرجوان: دیر به صنعت نفت اضافه شدم و شروع خوبی نداشتم

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد، حضور دیرهنگام در این تیم باعث شده است که پایش به گلزنی دیر باز شود. 

عماد میرجوان درباره بازی تیمش برابر مس رفسنجان که با تساوی به پایان رسید، گفت: در مجموع بازی خوبی بود و هر دو تیم هم موقعیت‌هایی برای گل زدن داشتند و می‌توانستند سه امتیاز را بگیرند. ما گل بدی خوردیم، ولی تلاش کردیم تا گل مساوی را بزنیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

وی که در این بازی اولین گلش را در فصل جاری به ثمر رساند، تصریح کرد: من دیر به تیم اضافه شدم و در شروع فصل از لحاظ بدنی شرایط خوبی نداشتم، ولی در ادامه وضعیتم بهتر شد و حالا شرایط خوبی دارم. خدا را شکر که در این بازی پایم به گلزنی باز شد و امیدوارم این روند را در بازی‌های بعدی هم ادامه دهم.

میرجوان در مورد حضور فیروز کریمی در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: کریمی از لحاظ فنی نیازی به تعریف ندارد و همه فوتبالی‌ها در ایران می‌دانند که او از لحاظ فنی در چه سطحی قرار دارد. امیدوارم با حضور این مربی نتایج خوبی در لیگ بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان راجع به بازی بعدی تیمش برابر ملوان هم خاطر نشان کرد: همه بازی‌ها در لیگ سخت هستند و اصلاً بازی آسان نداریم. بازی با ملوان هم سختی‌های خاص خودش را دارد، ولی امیدوارم در این بازی نتیجه خوبی بگیریم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها