ضربه‌ای که به دین می‌زنید!

تازه همه متوجه شدیم که چه ظلم بزرگی صورت گرفته و ایشان با آن همه سوابق «قضائی و عنوان سیاسی و اجتماعی» که لازم ندیدند به آن اشاره کنند، به عنوان یک شهروند عادی و معمولی بابت اینکه چهارهزار و 200 متر زمین در یکی از گران‌ترین مناطق تهران به نامشان شده، شاکی هستند.

نکته عجیب‌ اینکه رئیس ستاد امر به معروف در مورد فرزندانش سکوت کرده و آن‌ها را تبرئه نمی‌کند» آیا قرار است آن‌ها در این فساد قربانی شوند؟



امتداد نوشت: اول همه فکر کردند، شاید یک اشتباهی شده. شاید اسناد ایراد داشته باشد. شاید مثل ماجرای موقوفه عروس رئیس سازمان اوقاف و موقوفه گوهرشاد که در اختیار آیت الله علم‌الهدی قرار گرفت، توجیهی بیاورند که مثلا: اوقاف آن‌ها را در اختیار امام جمعه تهران قرار داده، اما فاجعه زمانی اتفاق افتاد که آیت الله صدیقی، امام جمعه تهران، رئیس ستادامر به معروف و نهی از منکر ناگهان بعد از یک هفته سکوت از پرده برون آمد و گفت: «فردی به نام آقای **** که قبلا مورد اعتماد مجموعه بوده، مسئول پیگیری و انجام امور ثبت اداری موسسه شد. اما متاسفانه فرد مذکور با سوء استفاده از اعتماد اقدام به تدوین و ثبت اساسنامه، جعل امضاء اینجانب، تسهیم سهام به آن کیفیت و بدون اطلاع تولیت، مدیر حوزه و برخی اعضا نموده و مع الاسف حتی بدون ورود و امضاء اینجانب و برخی اعضا ثبت این قضیه صورت پذیرفته است»

تازه همه متوجه شدیم که چه ظلم بزرگی صورت گرفته و ایشان با آن همه سوابق «قضائی و عنوان سیاسی و اجتماعی» که لازم ندیدند به آن اشاره کنند، به عنوان یک شهروند عادی و معمولی بابت اینکه چهارهزار و 200 متر زمین در یکی از گران‌ترین مناطق تهران به نامشان شده، شاکی هستند.

ایشان که همین دو روز قبل و درست بعد از افشای اسناد این فساد صورت گرفته در تریبون نماز جمعه حاضر شده بودند، کوچکترین اشاره‌ای به این موضوع نکردند و همچنان به تعریف و تمجید از دولت پرداخت و گفت: «در مسئله نفت، مهار تورم و رشد نقدینگی اقدامات خوبی اتفاق افتاده است. رشد نقدینگی از 42 درصد به 34 درصد کاهش داشته است. نرخ بیکاری به 7.6 درصد رسید در حالی که در دولت‌های قبل بیشتر بود.»

ظاهرا راز این تفاوت دیدگاه به تازگی مشخص شده است. اینکه یک عده جاعل به صورت ناخواسته امضای ایشان را جعل می‌کنند و اسنادی را به نام ایشان و خانواده می‌کنند ممکن است به صورت اشتباهی هم ماهانه واریزهایی صورت گرفته باشد.

تشکیلاتی که او اداره می‌کند در دو سال گذشته بر سر موضوع حجاب جنجال زیادی بر پا کرد. امروز مردم می‌گویند: برای ما اشتباه می‌شود و پیامک بی‌حجابی ارسال می‌کنند، اما برای رئیس ستاد امر به معروف اشتباه می‌شود و هزار میلیارد زمین به نام او و فرزندانش زده می‌شود.

آنچه آقای صدیقی گفت، عذری بدتر از اصل ماجرا بود. شاید بیشعور فرض‌ کردن مخاطبان بود که تصور می کرد به همین راحتی برایشان قابل باور است. نکته عجیب‌تر اینکه رئیس ستادامر به معروف در مورد فرزندانش سکوت کرده و آن‌ها را تبرئه نمی‌کند» آیا قرار است آن‌ها در این فساد قربانی شوند؟

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ناشناس

    اقای نویسنده من هم مثل شما فکر می کنم ولی درقضاوت یه مقدار تحمل کن وخدا را درنظر بگیر این مقدار زمین برای حوزه هست که نمی شودبه نام دیگری بزنن مورد فضای تجاری بوده که بااستفاده از غفلت ایشان بنام کسان دیگر ثبت شده تحقیقات کن اگر درست بود استغفار کن که درمحکمه خدا گیر نکنی

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها