فوتسالیست‌های ساوه‌ای به لیگ لبنان پیوستند

حمید طاهری و رضا سپندار، ۲ بازیکن فوتسالیست ساوجی کشورمان پس از توافق با مسئولان لبنانی به تیم حومین الفوقا این کشور پیوستند.

فوتسالیست‌های ساوه‌ای به لیگ لبنان پیوستند

پس از آن که بازیکنان فوتسالیست کشورمان تصمیم گرفتند مابقی بازی خود را در لیگ‌های خارج از کشور ادامه دهند. حال از ساوه خبر رسیده است که حمید طاهری و رضا سپندار ۲ بازیکن جوان و آینده دار فوتسال کشورمان که سابقه بازی در تیم های ساوجی را دارند پس از توافق با مسئولان لبنانی تصمیم گرفتند ادامه بازی‌های خود را در لیگ لبنان و در تیم حومین الوفقا این کشور برگزار کنند.

حمید طاهری بازیکن تیم فوتسال شهرداری ساوه که سابقه کاپیتانی در تیم سن ایچ این شهر را هم در کارنامه خود دارد پس از درخشش در تیم سن ایچ تصمیم گرفت از این تیم جدا شده و به شهرداری ساوه بپیوندد. طاهری در تیم شهرداری موفق شد بازی‌های بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد اما به خاطر پاره‌ای از مشکلات که برایش به وجود آمد، تصمیم گرفت که از این تیم ساوجی جدا شود.

حال او پس از مدتی پیشنهادی از سوی مسئولان تیم حومین الوفقا لبنان دریافت کرد و پس از توافق با مسئولان این باشگاه تصمیم گرفت برای یک سال در این تیم لبنانی بازی کند.

همچنین رضا سپندار دیگر بازیکن تیم فوتسال سن ایچ ساوه که در این فصل موفق شده عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد، او هم به مانند طاهری پس از آن که از تیم حومین الوفقا لبنان پیشنهادی را دریافت کرد و پس از آن که با مدیران سن ایچ به توافق رسید تصمیم گرفت از این تیم جدا شود.

سپندار پس از جدایی از سن ایچ با مدیران تیم حومین الوفقا لبنان وارد مذاکره شد و پس از توافق با این باشگاه تصمیم گرفت که برای یک فصل در این تیم بازی کند.

بدین ترتیب ۲ بازیکن جوان و ارزشمند فوتسال کشورمان پس از جدا شدن از تیم‌های صاحب نام خود تصمیم گرفتند به لبنان رفته و در تیم حومین الوفقا این کشور بازی کنند و باید دید که این ۲ بازیکن ارزشمند کشورمان چه عملکردی را می‌توانند از خود به نمایش بگذارند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها