بختیاری زاده: تیم ملی تحت تاثیر شرایط سیاسی عراق قرار نگیرد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم ملی ما نباید اجازه دهد بازی با عراق تحت تاثیر درگیری‌ها و مسائل داخلی این کشور از مسیر فوتبالی خارج شود.

بختیاری زاده: تیم ملی تحت تاثیر شرایط سیاسی عراق قرار نگیرد

سهراب بختیاری زاده اظهار داشت: پیش از بازی با بحرین هم هشدارهای لازم را داده بودیم و الان هم می‌گویم بازی با عراق از دیدار با بحرین سخت‌تر است که راحت تر نیست. حتی انجام این بازی در کشور ثالث هم کمکی به روان شدن آن نمی‌کند.

مدافع پیشین تیم ملی گفت: وقتی تیمی تهاجمی بازی می‌کند، طبیعی است که خط دفاعی از دروازه فاصله می‌گیرد و در این مواقع تیم‌هایی مثل بحرین و عراق فرصت خوبی پیدا می‌کنند تا در یک سوم دفاعی ما صاحب موقعیت شوند.

بختیاری زاده تاکید کرد: امامهم تر از مسائل فنی، مسائل حاشیه‌ای و روانی حاکم بر بازی است. عراق درگیر مسائل داخلی و سیاسی است و ملی پوشان ما نباید اجازه دهند این بازی تحت تاثیر مسائل و درگیری‌های داخلی عراق قرار گیرد.

ملی پوش سابق کشورمان تصریح کرد: این یک بازی فوتبال است نه یک جنگ بین دو کشور و اگر حاشیه بر روح فوتبال حاکم شود، قطع به یقین تیمی که متضرر خواهد شد تیم ما می‌باشد، چون از نظر فوتبالی نسبت به عراق برتر هستیم و حاشیه به آنها کمک می‌کند.

وی خاطرنشان ساخت: ما نیاز مبرم به این پیروزی داریم چون شکست مقابل بحرین کار صعود را قدری مشکل کرد و عدم پیروزی مقابل عراق می‌تواند یک چالش جدی برای صعود تیم ایران درست کند. لذا ملی پوشان ما باید با تما قدرت به این دیدار بروند.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص لیست دعوت شده از سوی ویلموتس برای دیدار با عراق گفت: هیچ لیست تیم ملی در هیچ کجای دنیا اعلام نمی‌شود، مگر آن که مخالفات و موافقانی داشته باشد. همیشه هستند منتقدانی که به لیست‌های تیم ملی ایراداتی وارد می‌کنند. اما یادمان باشد که حرف اول و آخر را شخص سرمربی در اعلام هر لیستی می‌زند و باید به آن آن احترام گذاشت. 

بختیاری زاده در خصوص حاشیه‌های مالی که برای ویلموتس پیش آمد بیان داشت: حتما ویلموتس با آگاهی از شرایط ایران و مشکلات در پرداخت‌های مالی این مسئولیت را پذیرفته و با آن کنار آمده است. ضمن این که به نظر من ویلموتس یک مربی بسیار حرفه‌ای است و قطعا مشکلات مالی که پیش روی او می‌باشد در روند تیم ملی ما تاثیر گذار نخواهد بود.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها