توهین عجیب ساپینتو به عبدالله ویسی: این شخص باید دهانش را ببندد!

ساپینتو سرمربی استقلال در واکنش به اظهارات عبدالله ویسی مبنی بر اینکه مدعی شد او کنار خط به همه توهین می‌کند، گفت: این شخصی که کنار زمین صحبت کرده است دهنش را ببندد و نباید اینطوری صحبت کند. این آقا نباید دیگر چیزی درباره من بگوید و دیگر دست هم ندهد، چون آنطوری که من احترام گذاشتم آنها احترام نگذاشتند.

توهین عجیب ساپینتو به عبدالله ویسی: این شخص باید دهانش را ببندد!

به گزارش مستقل آنلاین؛ ساپینتو سرمربی استقلال در واکنش به اظهارات عبدالله ویسی مبنی بر اینکه مدعی شد او کنار خط به همه توهین می‌کند، گفت: خیلی او را خوب نمی‌شناسم و سوابق فوتبالی‌اش را نمی‌دانم. او باید اوراق هویتی‌اش را نشان دهد تا درباره من صحبت کند. من ایشان را نمی‌شناسم و برای احترام باید بگویم در جام جهانی بودم و در لیگ‌های معتبر بازی کرده‌ام. باید ایشان به من احترام بگذارد همانطوری که من احترام می‌گذارم.

من اول بازی به سمت حریف رفتم و سلام دادیم. سرپرست حریف دو بار به منطقه فنی ما آمد، ولی من اصلاً سمت آنها نرفتم. او دوباره آمد تا ما را تحریک کند و وقت بخرد چون بازی مساوی بود.

این شخصی که کنار زمین صحبت کرده است دهنش را ببندد و نباید اینطوری صحبت کند. این آقا نباید دیگر چیزی درباره من بگوید و دیگر دست هم ندهد، چون آنطوری که من احترام گذاشتم آنها احترام نگذاشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها