ساپینتو در نشست خبری پیش از دیدار با نفت:

استقلال باید 10 امتیاز جلوتر باشد

ساپینتو سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران ما خواب نیستند. آنها می‌دانند ما استحقاق شکست در دربی را نداشتیم. ما به این خاطر نباختیم که آنها بهتر بودند، ما باختیم چون تصمیماتی گرفته نشد که به ما کمک شود. ما بازی را نباختیم و تصمیمات روی نتیجه بازی اثرگذار بود. اگر داور پنالتی را می‌گرفت و گل می‌زدیم بازی می‌توانست متفاوت شود. هواداران می‌دانند کادر فنی و همه هر روز تلاش می‌کنند. ما مشکلات بزرگ دیگری در طول فصل داشتیم و شرایط کار کردن و مالی سخت بود و هنوز مرتفع نشده است. امیدوارم در آینده همان شرایطی را داشته باشیم که بتوانیم در وضعیت مساوی بجنگیم.

استقلال باید 10 امتیاز جلوتر باشد

به گزارش مستقل آنلاین؛ سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال مدعی است خیلی از اتفاقات علیه تیم او رخ می‌دهد، اما با وجود تمام این مسائل تأکید کرد، آبی‌پوشان باور به قهرمانی دارند.

ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر، اظهار داشت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم باید بگویم خیلی از اتفاقات علیه تیم ما رخ می‌دهد و باید متوقف شود. بازی به بازی اشتباهات باورنکردنی برای ما اتفاق می‌افتد. اگر براساس واقعیت حرف بزنیم باید 10 امتیاز جلوتر از بقیه داشتیم. نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد، ولی به تیمم افتخار می‌کنم. ما مقابل مشکلاتی که نمی‌توانیم آنها را درک کنیم، می‌جنگیم. با این اتفاقات بزرگ علیه ما، باور داریم که می‌توانیم قهرمان شویم.

باید روی کارمان تمرکز کنیم، هر چند کار سخت است

وی در ادامه افزود: این اتفاقات مثل عوض کردن استادیوم برگزاری بازی پیکان - پرسپولیس و اتفاقات بازی قبلی را دیدیم و البته که اگر از من سؤال کنند، می‌گویم از این اتفاقات خوشم نمی‌آید. من واقعیت و سازماندهی را در مسابقات دوست دارم. ما باید روی کارمان تمرکز کنیم، هر چند کار سخت است.

امیدوارم در آخر بازی فردا در مورد داوری صحبت نکنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان تصریح کرد: صنعت نفت تیم خوبی است و بازیکنانی دارد که انتحاری بازی می‌کنند. صنعت نفت با سرمربی جدیدش بهتر نتیجه گرفته است و باور بیشتری دارد. آنها شانس زیادی پیدا کرده‌اند که در لیگ برتر بمانند. همه تیم‌های پایین جدول شانس برای ماندن در لیگ دارند و رقابت همیشه وجود دارد. هر دو تیم فردا با تمام وجود بازی می‌کنند. یکی برای اینکه زنده بماند می‌جنگد و دیگری برای رسیدن به قهرمانی. امیدوارم داور بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و آخر بازی چیزی نداشته باشیم که درباره داور صحبت کنیم. هواداران هم به ورزشگاه بیایند و تا جایی که می‌توانند حمایت کنند. ما سه فینال در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم بازی خوب و باکیفیتی به نمایش بگذاریم. تنها چیزی که برای ما اهمیت دارد، سه امتیاز است نه چیز دیگری.

ساپینتو در واکنش به اتفاقات رخ داده درباره برنامه‌ریزی مسابقات گفت: نمی‌خواهم بیشتر از این صحبت کنم، چون هر بار حرف زدم جریمه‌ام کردند. شاید در پایان فصل درباره موضوعات بسیاری صحبت کنم. از من سؤالی پرسیدید که اکنون ترجیح می‌دهم پاسخی ندهم.

هواداران ما خواب نیستند و می‌دانند حق‌مان در دبی باخت نبود

این مربی پرتغالی راجع به حمایت‌های هواداران استقلال از او پس از دربی خاطر نشان کرد: هواداران ما خواب نیستند. آنها می‌دانند ما استحقاق شکست در دربی را نداشتیم. ما به این خاطر نباختیم که آنها بهتر بودند، ما باختیم چون تصمیماتی گرفته نشد که به ما کمک شود. ما بازی را نباختیم و تصمیمات روی نتیجه بازی اثرگذار بود. اگر داور پنالتی را می‌گرفت و گل می‌زدیم بازی می‌توانست متفاوت شود. هواداران می‌دانند کادر فنی و همه هر روز تلاش می‌کنند. ما مشکلات بزرگ دیگری در طول فصل داشتیم و شرایط کار کردن و مالی سخت بود و هنوز مرتفع نشده است. امیدوارم در آینده همان شرایطی را داشته باشیم که بتوانیم در وضعیت مساوی بجنگیم.

به تیمم افتخار می‌کنم و تا پایان لیگ می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این سؤال که در یکی دو هفته گذشته خیلی اوضاع روحی مناسبی ندارد، گفت: من طبیعی هستم و تمرکزم روی کارم هست. خیلی اتفاقات در اطراف می‌افتد و وقتی نمی‌گذارند شما برنده شوید کاری نمی‌توانم انجام دهم. من می‌خواهم لیگ و جام حذفی را ببرم. ما نمی‌توانیم خوشحال باشیم وقتی آن واقعیت درباره نتایج وجود نداشته باشد. امسال اشتباهات بسیار زیادی بود و شاید می‌توانستیم بدون این اشتباهات زودتر قهرمان شویم. از این موضوعات خوشحال نیستیم و سختی زیادی بابت اتفاقاتی که علیه ما وجود دارد، می‌کشیم. به تیمم افتخار می‌کنم و تا پایان لیگ می‌جنگیم.

شاید در بازی آخر لیگ یا بازی‌های جام حذفی یامگا را داشته باشیم

ساپینتو در مورد غیبت تأثیرگذار کوین یامگا در ترکیب تیمش و اینکه بازیکنان جانشین انتظارات او را برآورده کرده‌اند، تصریح کرد: بله، من به تیمم افتخار می‌کنم و باید بگویم صالح حردانی در شرایط خوبی قرار دارد. امیدواریم کوین (یامگا) ریکاوری کند و شاید در بازی آخر لیگ یا بازی‌های جام حذفی او را داشته باشیم. ما نیاز داریم روال همیشگی را طی کنیم و به هفته پایانی برسیم.

صد درصد متمرکز هستیم

وی درباره انتقادها به عدم تمرکز تیمش پس از دربی گفت: ما تمرکزمان را از دست نداده‌ایم و صد درصد متمرکز هستیم!

با هیچ بازیکنی مشکل ندارم، نمی‌توانم به همه بازیکنان بازی بدهم

سرمربی تیم فوتبال استقلال راجع به قرار نگرفتن نام ابوالفضل جلالی در لیست 18 نفره تیمش در هفته‌های گذشته هم گفت: همه در تیم تلاش می‌کنند. متأسفانه نمی‌توانم به همه بازیکنان بازی بدهم. شاید در برخی از بازی‌ها محمدحسین مرادمند در لیست نباشد، ولی هفته بعد بازی کند. متأسفانه همه را نمی‌توانم داخل زمین ببرم. برخی مواقع این بازیکن را می‌برم و برخی مواقع بازیکن دیگری. اگر برای جعفر سلمانی مشکلی پیش بیاید اولین گزینه ابوالفضل جلالی است. من نمی‌توانم خیلی از بازیکنان دفاعی را در لیست تیمم قرار دهم. برخی مواقع باید دنبال راه‌حل‌هایی برای خط جلوی تیم‌مان باشیم. این موضوع برای هر بازیکنی راحت نیست، ولی ما نیز مشکلی با هیچ بازیکنی نداریم.

زرندی: الان که بازی‌ها حساس‌تر است باید سخت‌گیری‌ها بیشتر باشد که متأسفانه نیست

طبق گزارش تسنیم، در ابتدای نشست خبری محمدحسین زرندی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال گفت: آیا در فوتبال سراغ دارید یک تیم در بازی رفت و برگشت میهمان باشد؟ اولین بار است که در ایران چنین چیزی اتفاق می‌افتد، آنهم در شرایطی که باشگاه پیکان دو ورزشگاه را به سازمان لیگ معرفی کرده است. چرا استقلال باید مقابل پیکان در ورزشگاه پاس قوامین بدون تماشاگر بازی کند، ولی رقیب ما هر دو بازی خود با این تیم را در ورزشگاه آزادی برگزار کند؟ آن موقع برای صدرنشینی می‌جنگیدیم و الان هم برای صدرنشینی می‌جنگیم. اتفاقاً بازی‌ها که حساس‌تر است باید سخت‌گیری‌ها بیشتر باشد که متأسفانه نیست.

وی در ادامه یادآور شد: نایب رئیس فدراسیون فوتبال اعلام می‌کند که سه بازی پایانی لیگ همزمان است، ولی سازمان لیگ دو هفته را همزمان می‌کند. این صحبت‌ها و این ناهماهنگی‌ها فقط باعث ایجاد تنش و حاشیه در مسابقات می‌شود.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال با اشاره به داوری‌ها نیز گفت: دوستی چند سال پیش درباره اتفاقات می‌گفت باید سرمان را به میز بکوبیم. واضح‌ترین پنالتی لیگ در دیدار مقابل مس اتفاق افتاد و مدافع مس مثل دروازه‌بان توپ را دفع کرد، ولی پنالتی نگرفتند. در دربی هم دیدید که پنالتی استقلال گم شد و نمونه‌های داوری آن و حتی کلاس داوری قبل فصل نیز منتشر شد، ولی خیلی راحت گفتند پنالتی نیست. خیلی جالب است رئیس کمیته داوران قبلاً گفته بود یک پنالتی طلب فلان تیم باشد و یک بار دیگر گفت اگر بگوییم پنالتی استقلال درست بوده است تیم دیگر ناراحت می‌شود. وقتی این اتفاقات را کنار هم می‌گذاریم این مدل برنامه‌ریزی و تغییر ناگهانی میزبانی‌ها برای ما زجرآور است و کارد به استخوان‌مان رسیده. البته تیم ما فارغ از این مسائل است و تلاش می‌کند بهترین اتفاقات را رقم بزند، ولی این نوع برنامه‌ریزی‌ها دود از سرمان بلند می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها