ماجرای ممنوع التصویر بودن خواننده خندوانه چه بود؟ +عکس

بازیگر سریال "زیرهمکف" درباره مسائلی نظیر ممنوع التصویری و شروع کار رسمی خود توضیح داد.

ماجرای ممنوع التصویر بودن خواننده خندوانه چه بود؟ +عکس

بازیگر سریال «زیر همکفـ» گفت: نمی‌دانم این افراد در جریان کارهای من هستند یا خودشان را به آن راه می زنند. من چند کار تئاتر بازی کردم و قبل از این سریال در دو کلاس بازیگری دوره دیدم. یعنی می خواهم بگویم کاری را انجام نمی‌دهم که هیچ تجربه یا آگاهی نسبت به آن ندارم.

او در مصاحبه‌ای به مسائل مختلف اشاره کرد که بخشی از این میزگرد با عوامل سریال «زیرهمکف» و حرف‌های هومن شاهی را در ادامه مطالعه می کنید.

آقای شاهی حضور شما در این سریال یکسری حاشیه ایجاد کرد. یکسری گفتند خواننده زیر زمینی که آمده بازیگر شده.

- نمی‌دانم این افراد در جریان کارهای من هستند یا خودشان را به آن راه می زنند. من چند کار تئاتر بازی کردم و قبل از این سریال در دو کلاس بازیگری دوره دیدم. یعنی می خواهم بگویم کاری را انجام نمی‌دهم که هیچ تجربه یا آگاهی نسبت به آن ندارم و آقای گودرزی هم وقتی فیلم یکی از تئاترهای من را دیدند اعتماد کردند و دعوت کردند تا در کارشان حاضر شوم.

البته شما قبل‌تر هم در خندوانه فعالیت کرده بودید؟

- تیتراژ خندوانه و کودک شو را انجام دادم. در ۴ فصل خندوانه تیتراژ با من بوده و در برنامه هر آهنگی می خواندند کار من بود. فکر می کنم خیلی از این نقدها با علم قبلی و عامدانه بوده است و خیلی ها این را می دانستند که من تئاتر کار می کردم.

فکر می‌کنم دسته‌ای که این اعتراض‌ها را راه انداختند بیشتر حرفشان درباره این بود که به واسطه خوانندگی زیر زمینی شما اجازه حضور در تلویزیون را ندارید؟

- شاهی: اجازه اش را هم داشتم و اصلا ممنوع الکار و ممنوع صدا نبودم.

- گودرزی: مگر می‌شود شما در تلویزیون کار کنید و مجوز نداشته باشید؟

یعنی شما در هیچ مقطعی ممنوع صدا نبودید؟

- شاهی: نه فقط بعد از یکی از آهنگ‌هایی که خیلی هم هیت شد دوره کوتاهی کار نکردم. اما زمانی که همکاریم را با خندوانه آغاز کردم اول اسمم را در تیتراژ نمی زدند، اما بعدش زدند. در ادامه در برنامه کودک شو هم آهنگسازی انجام می دادم و کم کم از زیر زمین به روی زمین آمدم!

چه شد که تغییر سبک دادید؟

- شاهی: من تغییر سبک ندادم و هنوز هم در حوزه خوانندگی مشغول به کار هستم و  علاقه مندم. روی آلبومم مشغول به کار هستم و امیدوارم بزودی بتوانم کنسرت برگزار کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها