هشدار احمدزاده پس از انتقادها ؛ خط قرمزی که فاش شد!

سرمربی ملوان با اشاره به اعتراض های نیمکت تیم آلومینیوم اراک به تماشاگران ملوان گفت: بدون شک خط قرمز همه در انزلی، سیروس قایقران است.

هشدار احمدزاده پس از انتقادها ؛ خط قرمزی که فاش شد!

در بازی تیم های ملوان انزلی و آلومینیوم اراک که با پیروزی ملوانی ها به پایان رسید، شاهد حاشیه هایی بودیم. گویا نیمکت تیم آلومینیوم به شعارهای تماشاگران و مسائل بیرون زمین اعتراض کرده و سپس مربی دروازه بان های این تیم گفته بود چرا محمد احمدزاده و مازیار زارع سعی نکردند با ورود به این مساله، هوادران ملوان را آرام کنند.

در این زمینه محمد احمدزاده سرمربی ملوان گفت: تا جایی که یادمان می آید اغلب تیم هایی که وارد انزلی می شوند، بازی خود را انجام می دهند و بدون هیچ مشکلی هم از اینجا می روند اما بعضی ها که امروز مصاحبه می کنند و از تماشاگران ما ایراد می گیرند ظاهرا یادشان رفته که چگونه خطوط قرمز را زیر پا گذاشتند!

محمد احمدزاده خطاب به نیمکت مربیگری آلومینیوم اراک که به این حواشی معترض بودند گفت:یک ایران می داند خط قرمز انزلی چی ها سیروس قایقران است و این آقایان وقتی حرمت سیروس را نگه نمی دارند باید هم منتظر چنین واکنش هایی باشند. من و مازیار زارع و بدون شک همه هواداران ملوان، با هیچ کس مشکل نداریم و هدف همه ما این است که شرایط تیم را بهتر کنیم اما عده ای گویا دنبال مسائل دیگری هستند و می خواهند خودشان را توجیه کنند. باید خدمت آنها عرض کنم نه تنها در انزلی که سیروس در تمام ایران برای فوتبالی ها عزیز است و هیچ کس حق ندارد در این زمینه پا را از گلیمش درازتر کند.

 

منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها