روایتی جالب از بازی هوتن شکیبا در فوق‌لیسانسه‌ها

تهیه کننده سریال «فوق لیسانسه ها» گفت: دقتی که هوتن شکیبا در فیلم «شبی که ماه کامل شد» در نقش عبدالحمید ریگی داشت و به خاطر آن جایزه بهترین بازیگر مرد را گرفت، در تمام فصل های سریال «فوق لیسانسه ها» مشهود است.

روایتی جالب از بازی هوتن شکیبا در فوق‌لیسانسه‌ها

رضا جودی، تهیه‌کننده تلویزیون درباره کیفیت بازی بازیگران در سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: برای یک بازیگر، کارگردان حتی تهیه‌کننده فرق نمی‌کند در کدام مدیا قرار است کار کند، او باید بهترین خود را نشان دهد. اگر کسی کار ضعیف ارائه دهد قطعا در پروژه‌های بعدی دعوت به کار نخواهد شد. نه تنها در حرفه بازیگری و سریال‌سازی بلکه در تمام کارها اصول به همین شکل است.

تهیه‌کننده سریال «فوق لیسانسه‌ها» با اشاره به بازی هوتن شکیبا در این سریال بیان داشت: هوتن شکیبا در تئاتر بازیگری فوق‌العاده است، در سینما صاحب سیمرغ جشنواره فجر شد و در تلویزیون هم با این سریال توانست خود را به خوبی ثابت کند، می‌توان گفت دقتی که او در فیلم «شبی که ماه کامل شد» داشت و به خاطر آن جایزه بهترین بازیگر مرد را گرفت، در تمام فصل‌های این سریال مشهود است. من به عنوان تهیه‌کننده «فوق لیسانسه‌ها» می‌گویم هوتن شکیبا همانطور که در سینما و تئاتر خوب درخشیده در تلویزیون هم تمام آنچه دارد را رو کرده است.

جودی تصریح کرد: اینکه برخی تهیه کنندگان می گویند در سینما زمان بیشتر است در نتیجه دقت و حساسیت بالا می‌رود و خروجی کار باکیفیت در می‌آید را قبول ندارم. یک کارگردان و تهیه‌کننده در هر مدیومی می‌تواند کار با کیفیت تولید کند. اگر دلایلی مثل کمبود وقت، بودجه کم و... برای انجام ندادن این کار می‌آورد بهانه‌ای بیش نیست چراکه ما در تلویزیون سریال‌های بسیار ماندگار و خوبی داشتیم که با همین شرایط ساخته شدند.

او با اشاره به بازخوردهایی که تاکنون سریال «فوق لیسانسه‌ها» داشته است  اظهار کرد: هیچ کاری بدون عیب نیست، این فصل از سریال هم قطعا عیب و ایرادهایی دارد. به‌طور کلی سریال ممکن است به سلیقه کسی نزدیک باشد و از آن تعریف کند و ممکن هم است به سلیقه کسی نزدیک نباشد و بگوید سریال بد است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها