ورود ایران به مرحله طراحی خودروی بدون سرنشین

تکنولوژی ۵g به شکل پرسرعتی وارد جهان شده است. آمدن آن به ایران نیز به زودی اتفاق می‌افتد و ما نباید از آن عقب بمانیم.

ورود ایران به مرحله طراحی خودروی بدون سرنشین

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این که در هوش مصنوعی و کلان‌داده، چیزی از دنیا کم نداریم از مرکز تحقیقات مخابرات خواست با همکاری دانشگاه‌ها توسعه فناوری خودروی بدون راننده هوشمند را پیش ببرند.

وزیر ارتباطات در توئیتر خود خبری از توسعه فناوری خودروی بدون راننده داد. محمدجواد آذری جهرمی خود نوشت: جوان‌های ما همیشه بهترین‌ها را رقم می‌زنند، به مرکز تحقیقات مخابرات گفتم با همکاری دانشگاه‌ها، توسعه فناوری خودروی بدون راننده هوشمند را پیش خواهند برد. در هوش مصنوعی و کلان‌داده‌ها چیزی کم نداریم، حالا وقت تولید محصول است. تا آمدن تکنولوژی ۵g زمان زیادی نمانده است. 

پس از چند دقیقه از انتشار این خبر توسط وزیر ارتباطات، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر از ورود ایران به مرحله طراحی خودروی بدون راننده داد. وحید یزدانیان در توئیتر خود نوشت: پیرو دستور وزیر ارتباطات مبنی بر توسعه فناوری خودروی بدون راننده هوشمند، طی ماه‌های اخیر اقدامات موثری برای توسعه فناوری‌های نوین همچون هوش مصنوعی و ۵g با همکاری دانشگاه‌ها را در دستور کار قرار دادیم و از این پس، برای تحقیق آن‌ها توان مصاعفی را صرف خواهیم کرد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها