یحیی گل‌محمدی در نقش مرد عصبانی!

ظاهرا به یحیی گفته‌اند که این عصبانیت و این انتقاد همیشگی، به او می‌آید. آنقدر که آقای مربی دیگر حاضر نیست به هیچ قیمتی این نقش را ترک کند. آن‌که پرسپولیس را قهرمان لیگ و جام حذفی کرد اما یحیای عصبانی نبود. آن‌که با پرسپولیس دو جام گرفته، مرد آرامی بود که بعد از مدت‌ها تنش، تصمیم به سکوت گرفت و همه تمرکزش را هم روی فوتبال گذاشت.

یحیی گل‌محمدی در نقش مرد عصبانی!

به گزارش مستقل آنلاین؛ فرهیختگان ورزشی نوشت: یحیی گل‌محمدی اگر بازیگر می‌شد، این روزها می‌توانست رقیب خوبی برای نوید محمدزاده و حامد بهداد باشد. بس که دوست دارد نقش یک مرد عصبانی را بازی کند و مدام از همه چیز ایراد بگیرد. سرمربی قرمزها حالا با کنایه‌‌ای تند و تیز علیه باشگاه، برگشته و از درویش به خاطر تمدید نشدن قرارداد چند بازیکن انتقاد کرده است. مگر همین مربی نبود که تا چند روز قبل از استراحت و ترک باشگاه صحبت می‌کرد؟ چطور باید قرارداد بازیکنی را تمدید کرد که هنوز نمی‌داند سرمربی‌اش برای فصل بعد چه کسی خواهد بود؟ آیا یحیی اطمینانی در مورد ماندن در تیم داده بود که توقع داشت باشگاه قرارداد بازیکنان را تمدید کند و با گزینه‌های او نیز به توافق برسد؟

ظاهرا به یحیی گفته‌اند که این عصبانیت و این انتقاد همیشگی، به او می‌آید. آنقدر که آقای مربی دیگر حاضر نیست به هیچ قیمتی این نقش را ترک کند. آن‌که پرسپولیس را قهرمان لیگ و جام حذفی کرد اما یحیای عصبانی نبود. آن‌که با پرسپولیس دو جام گرفته، مرد آرامی بود که بعد از مدت‌ها تنش، تصمیم به سکوت گرفت و همه تمرکزش را هم روی فوتبال گذاشت. خارج شدن یحیی از این آرامش، برای قرمزها خوشایند نخواهد بود. پرسپولیس فصل گذشته خریدهای زیادی داشته و طبیعتا به یک پنجره طوفانی نقل و انتقالات نیاز ندارد. این تیم بیشتر از هر چیزی برای رسیدن به موفقیت در آسیا، یک سرمربی مصمم می‌خواهد. درست مثل هفته‌های پایانی  فصل گذشته که انگار در آن‌ها، پرسپولیس یحیی از همه بهانه‌هایش قوی‌تر به نظر می‌رسید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها