ساپینتو: پرسپولیس اصلاً مشکلات ما را ندارد/ هیچکسی تا فینال تمرین را متوقف نمی‌کند

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال گفت: استقلال و پرسپولیس دو باشگاه بزرگ و پرافتخار هستند اما پرسپولیس اصلاً این مشکلات را ندارد. بازیکنان و کادرفنی و من خسته شده‌ایم. ما از کلمات زیبا خسته شده‌ایم و به عمل احتیاج داریم. برخی‌ها صحبت می‌کنند و انجام نمی‌دهند اما بازیکنان حرفی نمی‌زنند و انجام می‌دهند. صحبت کردن راحت است اما انجام دادن خیلی سخت است. همه از قول‌ها خسته شده‌اند.

ساپینتو: پرسپولیس اصلاً مشکلات ما را ندارد/ هیچکسی تا فینال تمرین را متوقف نمی‌کند

به گزارش مستقل آنلاین؛ ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پس از مصاف با نساجی گفت: همانطور که گفتم، این راحت نیست تیمی را هدایت کنید که ۶ یا ۷ ماه، پولی دریافت نکرده است. امروز این قول را از آقای کریمی داشتیم که نهایتاً تا ۲ روز دیگر به بازیکنان، تدارکات و کادرپزشکی تیم پول پرداخت شود. من بازیکنی داشتم که شب نتوانست بخوابد. افرادی در کادر پزشکی هستند و همینطور ماساژورها با داشتن ۲ فرزند شرایط زندگی خوبی ندارند. این باور کردنی نیست که یک باشگاه دولتی نمی‌تواند حمایت لازم را داشته باشد

استقلال و پرسپولیس دو باشگاه بزرگ و پرافتخار هستند اما پرسپولیس اصلاً این مشکلات را ندارد.

بازیکنان و کادرفنی و من خسته شده‌ایم. ما از کلمات زیبا خسته شده‌ایم و به عمل احتیاج داریم. برخی‌ها صحبت می‌کنند و انجام نمی‌دهند اما بازیکنان حرفی نمی‌زنند و انجام می‌دهند. صحبت کردن راحت است اما انجام دادن خیلی سخت است. همه از قول‌ها خسته شده‌اند.

من در خصوص مدیر برنامه‌هایم صحبتی نمی‌کنم. در خصوص کلیات شرایط منتظرم. ۲ روز گذشته اصلا نمی‌خواستم در این خصوص صحبت کنم و تمرکزم فقط روی بازی بود. شاید امشب یا فردا با او صحبت کنم تا ببینم شرایط چگونه است.

اعتصاب بازیکنان؟ بازیکنان تمرین را متوقف نمی‌کنند. هیچکسی تا فینال تمرین را متوقف نمی‌کند.

باید صبر کنیم برای بازی فردا. من نمی‌دانم قرار است مقابل چه تیمی بازی کنیم. در فوتبال هر چیزی ممکن است. البته که پرسپولیس تیم بهتری بوده است اما در فوتبال همه چیز می‌تواند رخ دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها