مهاجم سابق پرسپولیس مطرح کرد؛

اینکه آقای گل لیگ 13 گل بزند جالب نیست! لیگ برتر فقیر با بازیکنان میلیاردی!

امیرحسین اصلانیان مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: اینکه آقای گل لیگ 13 گل بزند در مقایسه با لیگ های دیگر جالب نیست و با توجه به مبالغی که به بازیکنان پرداخت می شود، انتظار می رود همانطور که نام لیگ حرفه ای است، در عمل هم این حرفه ای بودن دیده شود. در نهایت هم فوتبال ملی ما در آسیا نشان خواهد داد که چه فاصله ای با قدرت های آسیا داریم.

اینکه آقای گل لیگ 13 گل بزند جالب نیست! لیگ برتر فقیر با بازیکنان میلیاردی!

به گزارش مستقل آنلاین؛ به نقل از جی پلاس؛ مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است کیفیت لیگ فوتبال ایران در مقایسه با قراردادهای گزاف بازیکنان، بسیار پایین است.

با پایان لیگ برتر فوتبال و قهرمانی پرسپولیس، حالا با نگاهی باز و دیدگاهی بهتر می توان به تحلیل شرایط تیم های مدعی، و بررسی وضعیت  لیگ پرداخت.

در همین راستا، امیرحسین اصلانیان مهاجم اسبق پرسپولیس درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: هر سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال تلاش خود را کردند و ممکن بود قهرمان لیگ تغییر کند اما پرسپولیس قاطعانه تر عمل کرد و کادر فنی با تجربه ای که به دست آورده توانست دوباره تیم را به قهرمانی برساند که لیاقت آن را هم داشتند.

او درباره حواشی پیش آمده درباره قهرمانی پرسپولیس و ادعای دیگر تیم ها گفت: آقای تاج صحبت هایی کرد اما امیدوارم عملی شود و بتوانیم سیستم وار را اضافه کنیم تا اینقدر حواشی برای صحبت کردن از سوی بازیکنان وجود نداشته باشد. وقتی رقم های پرداختی به بازیکن ها را می بینیم که چه مبالغ گزافی است و بعد صحبت های حاشیه ای آن ها را گوش می دهیم همه چیز عجیب به نظر می رسد و به نظرم این رفتار جالب نیست.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره اشتباهات داوری در لیگ فوتبال و تکرار چندباره آن ها، گفت: در اینکه اشتباهات داوری بوده شکی نیست و خود رئیس فدراسیون هم گفت، اما سهوی بوده؛ ولی وقتی می بینید این اشتباهات مکررا تکرار می شود، باعث پایین آمدن کیفیت لیگ می شود. ما که از بیرون گود فوتبال را دنبال می کنیم، دوست داریم لیگ با بالاترین کیفیت برگزار شود اما وقتی بعد از پایان آن راندمان کار را بررسی می کنیم، می بینیم اشتباهات مکرر داوری، عدم معرفی پدیده های جدید به فوتبال و پایین بودن آمار گلزنی نشان دهنده کیفیت لیگ است.

او ادامه داد: اینکه آقای گل لیگ 13 گل بزند در مقایسه با لیگ های دیگر جالب نیست و با توجه به مبالغی که به بازیکنان پرداخت می شود، انتظار می رود همانطور که نام لیگ حرفه ای است، در عمل هم این حرفه ای بودن دیده شود. در نهایت هم فوتبال ملی ما در آسیا نشان خواهد داد که چه فاصله ای با قدرت های آسیا داریم.

اصلانیان درباره شرایط سرخابی ها در جام حذفی و احتمال رقابت دوباره آن ها بر سر جام گفت: جام حذفی و لیگ دو مقوله جدا هستند و هر کدام از دو تیم یک بازی دارند که باید آن را ببرند تا در صورت برد، به همدیگر برسند که در صورت وقوع این بازی، هر دو تیم می توانند شانس و انگیزه مساوی داشته باشند.

او در پایان در پاسخ به سوالی درباره شرایط تیم ملی فوتبال و پیش بینی عملکرد ملی پوشان در جام ملت های آسیا، گفت: بحث بر سر این است که بازیکنان مربی خود را قبول داشته باشند؛ حالا چه مربی داخلی باشد چه خارجی. در زمان اسکوچیچ، بازیکنان مربی را قبول نداشتند و هرچقدر هم امتیاز گرفت باز هم او را قبول نداشتند و نهایتا هم به آن شیوه برکنار شد. الان با توجه به سابقه امیر قلعه نویی، همه این بازیکن ها به نوعی شاگرد او بوده اند یا در تیم های دیگر مقابل او بازی کرده و وجهه سرمربی گری او را قبول دارند؛ اما تفاوت او با دیدگاه کی روش باید این باشد که از بازیکنان لیگ در ترکیب خود استفاده کند. در گروهی ساده قرار داریم. اما اصل کار مراحل بعد از گروهی است که مشخص می شود ما کجای کار قرار داریم و به نظرم با توجه به پیشرفت بسیار خوب کشورهایی مثل کره، ژاپن، استرالیا و عربستان در سال های اخیر، کار سختی خواهیم داشت.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها