بی احترامی به نساجی و هوادار حریفان استقلال و پرسپولیس ممنوع!

حریفان پرسپولیس و استقلال تیم های ضعیفی نیستند. نساجی هرچند در نیمه پایانی این فصل عملکرد بدی در لیگ داشت اما سال گذشته در همین جام حذفی قهرمان شد. هوادار نیز در لیگ پرسپولیس را شکست داد و نمی تواند حریف آسانی برای این تیم باشد. سال گذشته هیچ یک از دو تیم پرسپولیس و استقلال به فینال جام حذفی نرسیدند اتفاقی که شاید امسال هم رخ دهد.

بی احترامی به نساجی و هوادار حریفان استقلال و پرسپولیس ممنوع!

به گزارش مستقل آنلاین؛ جی پلاس نوشت: صحبت درباره دربی در فینال جام حذفی بدون تردید بی احترامی به دو باشگاه نساجی و هوادار است.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری دو دیدار نیمه نهایی جام حذفی، اکثر صحبت ها پیرامون دربی احتمالی در فینال جام حذفی است. در شرایطی که هر دو تیم پرسپولیس و استقلال نیازمند کسب برد در نیمه نهایی هستند تا این اتفاق در فینال رقم بخورد و حتی اگر یکی از این دو تیم بازنده نیمه نهایی نباشند، خبری از دربی نیست، باز هم اکثر افراد از دربی در فینال صحبت می کنند.

بسیاری از پیشکسوتان و کارشناسان پارا فراتر گذاشته و به تحلیل و پیش بینی دربی نیز پرداخته اند. اقدامی که مطمئنا توهین به دو باشگاه نساجی و هوادار است. البته که روی کاغذ قدرت فوتبالی سرخابی ها به حریفان شان می چربد، اما اولا نباید فراموش کرد که جام حذفی جام شگفتی هاست و بارها شده تیم های ضعیف تر حتی از دسته های پایین تر تیم های بزرگ را حذف کرده اند.

دوما که حریفان پرسپولیس و استقلال تیم های ضعیفی نیستند. نساجی هرچند در نیمه پایانی این فصل عملکرد بدی در لیگ داشت اما سال گذشته در همین جام حذفی قهرمان شد. هوادار نیز در لیگ پرسپولیس را شکست داد و نمی تواند حریف آسانی برای این تیم باشد. سال گذشته هیچ یک از دو تیم پرسپولیس و استقلال به فینال جام حذفی نرسیدند اتفاقی که شاید امسال هم رخ دهد.

به هر ترتیب بین دو بازی مرحله نیمه نهایی و فینال جام حذفی زمان به اندازه کافی وجود دارد که بتوان درباره فینال صحبت کرد. چه خوب است که کارشناسان، مربیان و بازیکنان با احترام به دو تیم نساجی و هواداران و و طرفداران آنها فعلا تمرکز خود را بر روی بازی نیمه نهایی معطوف کنند و در صورت فینالیست شدن تیم های پرطرفدار تهرانی، آن گاه درباره جذابیت های دربی در فینال حرف بزنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها