پاسخ عیسی آل‌کثیر به اظهارات جنجالی بازیکن سپاهان

آل‌کثیر در واکنش به اظهارات امید نورافکن گفت: ما کار خودمان را می‌کنیم تا انشاالله هفته بعد هم ببریم و همه چیز مشخص بود.

پاسخ عیسی آل‌کثیر به اظهارات جنجالی بازیکن سپاهان

به گزارش مستقل آنلاین؛ مهاجم پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم با تفکر حرفه‌ای خود در هفته پایانی بر استرس‌شان غلبه خواهند کرد.واکنش آل‌کثیر به اظهارات جنجالی بازیکن سپاهان

به نوشته "ورزش سه"، عیسی آل‌کثیر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، پس از پیروزی پر گل برابر گل‌گهر در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: بردمان را مدیون هواداران بودیم و خدا را شکر که شرمنده آنها نشدیم. با همه وجود تلاش کردیم که این بازی را ببریم و خدا را شکر که موفق شدیم. هواداران سنگ تمام گذاشتند و من از آنها تشکر می‌‌کنم. همیشه در قلب ما جا دارند. 

او در خصوص حساسیت بالای بازی با نساجی در هفته پایانی عنوان کرد: از نظر من تمام بازی‌ها حساس بودند و این هم حکم فینال را دارد. روز به روز جلو می‌رویم و تمرینات را انجام می‌دهیم و خدا بزرگ است. فردا روز خداست و تمرین می‌کنیم تا روز بازی برسد.

آل‌کثیر در واکنش به اینکه بازیکنان پرسپولیس در هفته پایانی استرس بالایی خواهند داشت، گفت: این مسائل طبیعی است. شما می‌گویید استرس اما فوتبالیست حرفه‌ای می‌تواند با نوع تفکر خود مدیریت کند. باز هم به قول شما استرس وجود دارد اما تمرکز می‌کنیم تا بتوانیم پیروز شویم.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا پیش‌بینی پیروزی پرگل برابر گل‌گهر را داشتند، گفت: هم آره و هم نه. با تلاشی که در طول هفته داشتیم و تمرکزی که بچه‌ها و کادر داشتند، دور از دسترس نبود و خدا را شکر این اتفاق رخ داد.

او در پاسخ به اینکه پیش‌بینی می‌شد بازیکنان پرسپولیس در بازی امروز هم استرس داشته باشند، بیان کرد: از نظر من بازیکنان و مربیان و کادر به قدری حرفه‌ای بودند و در طول هفته تمرکز داشتند که توانستند بر استرس خودشان غلبه کنند و یک بازی خوشگل و ناب ارائه بدهند و چهار گل هم بزنیم.

آل‌کثیر در واکنش به اظهارات امید نورافکن گفت: ما کار خودمان را می‌کنیم تا انشاالله هفته بعد هم ببریم و همه چیز مشخص بود.

او درباره نتایج خوب پرسپولیس در هفته‌های اخیر گفت: تلاش کادر و تیم است. شما هیچ چیزی را نمی‌توانید بدون تلاش به دست بیاورید. شاید شما پشت پرده نبینید که ما چه تلاش‌هایی می‌کنیم. بازیکن از خواب، خوراک و تفریحات خود می‌گذرد و با تمام وجود در تمرین کار می‌کند تا در این ۹۰ دقیقه فوق‌العاده‌ کار کند. شاید پشت پرده این عملکرد، هفته‌ها و ماه‌ها و سال‌ها کار و تلاش باشد. خدا را شکر مزد تلاش‌مان را می‌گیریم.

آل‌کثیر در پاسخ به اینکه آیا در بازی پایانی گلزنی خواهد کرد گفت: خدا می‌داند. مهم برد تیم است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها