مومنی: تحریک ساپینتو شگرد خوبی نیست/ در جریان مصوبات هیات مدیره بودم اما تهران نیستم!

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به انتقاد از رفتارها و صحبت‌ها علیه سرمربی این تیم پرداخت.

مومنی: تحریک ساپینتو شگرد خوبی نیست/ در جریان مصوبات هیات مدیره بودم اما تهران نیستم!

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به انتقاد از رفتارها و صحبت‌ها علیه سرمربی این تیم پرداخت.

محمد مومنی در خصوص اینکه کار استقلال در لیگ تقریبا تمام شده و تمرکز بیشتر روی جام حذفی است، اظهار داشت: نه اتفاقا ما هنوز شانس داریم. این یک رقابت است. باید در بازی‌های باقی مانده نتایج کامل بگیریم. اینکه بگوییم از دور خارج شدیم خوب نیست. باید با تمام قوا بازی کنیم و نتایج خوبی هم بگیریم. وظیفه همه ما این است که با هم تلاش کنیم و نتیجه قابل قبول بگیریم. 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد بازی این هفته با مس رفسنجان، گفت: بازی بسیار سختی است. این مربی بسیار خوبی دارد. محمد ربیعی به فوتبال بسیار مسلط است. باید بتوانیم از مس رفسنجان امتیاز کامل بگیریم و از اعتبار خودمان دفاع کنیم. به هرحال اتفاقات فوتبالی امکان داره هر لحظه بیفتد. کسی نمی‌داند در 2 بازی آینده چه نتایجی رقم می‌خورد. باید امیدوار باشیم و نتایج لازم را بگیریم تا فردا افسوس این روزها را نخوریم. در جام حذفی هم ما شرایط بسیار خوبی داریم. بازیکنان هم مصمم هستند که بتوانیم حداقل یک جام را به هواداران بدهیم.

وی در خصوص اشتباهات داوری در بازی‌های استقلال و اعتراضات مکرری که البته بی ثمر هستند، عنوان کرد: باید VAR بیاورند تا مشکل ما حل شود. کارشناسی‌های داوری که دوستان انجام می‌دهند متاسفانه به مذاق خیلی‌ها خوش نمی‌آید. بنابراین سیستم کمک داور ویدئوی هرچه زودتر به فوتبال ما بیاید تا جلوی این معضلات گرفته و اختلاف سلیقه‌ها زودتر تمام شود.

مومنی در مورد صحنه‌های بحث برانگیز داوری در دو بازی اخیر استقلال، گفت: هرجایی انسان باشد اشتباه هم هست. ما هم می‌گوییم اشتباه انسانی است. ما به داوری‌ها معترضیم اما آن‌ها می‌گویند اشتباه داوری است! نمی‌توانیم جنگ و دعوا کنیم. ما هم می‌گویم باشد درست است! ولی واقعیت امر این است که استقلال مستحق این نیست که سوم جدول باشد. جایگاه ما باید به مراتب بالاتر از این باشد. حق ما این است که بالاتر از این رده باشیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه بازهم در یک بازی اقدام به تحریک ساپینتو کردند و این بار در تلویزیون هم به سرمربی آبی‌ها حمله شد، عنوان کرد: برای فرهنگ اجتماعی و و رزش ما خوب نیست که از یک مهمان خارجی اینطور پذیرایی کنیم. درست است شاید او عباراتی به کار ببرید که با فرهنگ ما همخوانی نداشته باشد ولی اینکه در رسانه ملی این حرف‌ها را بزنند اصلا صحیح نیست. زیبنده فوتبال و شخصیت ما نیست.

وی افزود: در این شکی نیست مردم آبادان عزیز و زحمت کش هستند. بزرگان فوتبال ما از آبادان هستند اما این صحبت‌ها اصلا قشنگ و مثبت نیست. گل صنعت نفت کاملا آفساید بود ولی آیا استقلال حرفی زد؟ می‌دانم که خودشان ساپینتو را تحریک می‌کردند. این شگرد خوبی نیست. نفت آبادان یک امتیاز گرفت نوش جان‌شان ولی اینکه بعد از بازی این حرف‌ها را بزنند اصلا شایسته فوتبال ما نیست.

مومنی در مورد احکام جدید باشگاه استقلال و قطع همکاری با سه عوض کادرمدیریتی این باشگاه با تصمیم هیات مدیره، گفت: من نبودم و مشهد هستم. همه اعضای هیات مدیره لازم نیست حضور داشته باشند. تعداد حداکثری باشد کافیست. 5 نفر هستیم و 3 نفر رای بدهند یعنی مصوب شده است. من در جریان بودم ولی تهران نیستم و باید برگردم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها