یحیی فقط یک بار به شاگردانش تشر زد

در بین هواداران پرسپولیس عده‌ای امیدوارند که تیم محبوب‌شان بعد از شکست فصل قبل در مسیر قهرمانی ششم، در این فصل دوباره قهرمان شود.

یحیی فقط یک بار به شاگردانش تشر زد

با اینکه روی کاغذ پرسپولیس همچنان یکی از شانس‌های قهرمانی است اما تجربه نشان داده تیمی که در نیم‌فصل دوم به صدر جدول می‌رسد و با رقبای خود فاصله ایجاد می‌کند خیلی سخت پایین می‌آید و قهرمانی را از دست می‌دهد. با این حال نه شرایط سپاهان امروز مثل بارسلونا یا آرسنال در لالیگا و لیگ برتر است نه این تیم به اندازه غول‌های فوتبال اروپا ثبات دارد. همه دیدند که سپاهان این هفته چطور و با چه گلی از سد صنعت نفت ته جدولی گذشت پس حتماً می‌توان امیدوار بود که این تیم هم امتیاز از دست بدهد و شانس قهرمانی دوباره به پرسپولیس لبخند بزند.

در بین هواداران پرسپولیس عده‌ای امیدوارند که تیم محبوب‌شان بعد از شکست فصل قبل در مسیر قهرمانی ششم، در این فصل دوباره قهرمان شود. در عین حال برخی هم با در نظر گرفتن سوابق قهرمانی‌های لیگ برتر و بازی‌های باقی‌مانده تا آخر فصل و مقایسه حریفان سه تیم صدر جدول می‌گویند پرسپولیس نهایتاً 10 تا 20 درصد شانس قهرمانی دارد.

با این حال شاید مهم باشد که در تیم پرسپولیس بازیکنان و کادر فنی چقدر درباره قهرمانی حرف می‌زنند و چقدر امیدوارند که ورق به سودشان برگردد. واقعیت اینکه یحیی گل‌محمدی به‌عنوان مسئول کادر فنی پرسپولیس در همان تمرین نخست سال جدید بازیکنان را جمع کرد و برای آنها حرف زد. او ضمن دلخوری از نتیجه و کیفیت تیمش در بازی با سپاهان به بازیکنان گوشزد کرد که باید تا هفته آخر بجنگند چون شانس قهرمانی دارند. این باور و روحیه البته در بین بازیکنان پرسپولیس هم وجود دارد و آنها بهتر از هر هواداری کیفیت خودشان و حریفان‌شان را می‌شناسند. بازیکنان پرسپولیس معتقدند در همین هفته بیست و هفتم امکان از دست دادن امتیاز از سوی سپاهان و استقلال وجود دارد چرا که تیم مورایس باید در تبریز با تیم آماده تراکتور بازی کند و استقلال هم میهمان تیم سیدمهدی رحمتی در اراک خواهد بود. چنانچه این دو تیم در بازی این هفته خود امتیاز از دست بدهند، پرسپولیس می‌تواند همین هفته و در فاصله یک بازی باقی‌مانده تا دربی از استقلال پیش بیفتد و آن وقت با یک برد دیگر در کرمان مقابل مس با روحیه‌ای برتر نسبت به استقلال وارد دربی شود. همچنان می‌توان امیدوار بود که سپاهان در بازی‌های دشوار دیگرش مثل مصاف با مس رفسنجان باز هم امتیاز از دست بدهد و آن وقت شرایط برای سبقت پرسپولیس فراهم شود.

همه اینها البته به شرطی است که پرسپولیس در تمام بازی‌های ظاهراً آسان و دشوار خود برنده شود که کار بسیار سختی است. در واقع احتمال از دست دادن امتیاز از سوی رقبا وجود دارد و مهمتر رسیدن پرسپولیس به 100 درصد امتیازهای باقی‌مانده است که نیاز به تمرکز کامل، کار تاکتیکی دقیق، انسجام و اتحاد تیمی، برنامه‌ریزی دقیق و اجرای درست در هر مسابقه فینال‌گونه تا آخر فصل دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها