درخواست باشگاه صنعت نفت ‌برای برگزاری همزمان ۴ هفته پایانی لیگ

به دلیل حساسیت جدول در صدر و قعر، این باشگاه امروز درخواست خود را به صورت رسمی تسلیم فدراسیون فوتبال خواهد کرد تا بازی‌ها از هفته پیش‌رو به‌صورت همزمان برگزار شود.

 درخواست باشگاه صنعت نفت ‌برای برگزاری همزمان ۴ هفته پایانی لیگ

سرپرست باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به شرایط جدول و حساسیت جدولی انتظار می‌رود چهار بازی آخر به صورت همزمان و با نظارت دقیق برگزار شود.

 مسعود رضاییان، در خصوص بازی‌های هفته بیست و هفتم و انجام بازی تیم مس کرمان، یک روز پس از دیدار صنعت نفت مقابل نساجی، گفت: لیگ ایران همواره در دو هفته پایانی بازی‌ها همزمان می‌شود، اما جا دارد که به دلیل شرایط حساس جدول، این همزمانی در فصل جاری، دو هفته زودتر اعمال شود.

وی در خصوص امکان وجود شائبه‌هایی در دیدار دو تیم مس رفسنجان و مس کرمان در هفته پیش رو، عنوان کرد: اینکه دو تیم هم‌خانواده و هم استانی هستند موجب ایجاد شائبه خواهد بود و در فوتبال ایران، این شائبه‌ها همیشه بوده و خواهد بود، اما درخواست داریم بازی‌های این هفته با نظارت بیشتری پیگیری شود.

سرپرست باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار داشت: به دلیل حساسیت جدول در صدر و قعر، این باشگاه امروز درخواست خود را به صورت رسمی تسلیم فدراسیون فوتبال خواهد کرد تا بازی‌ها از هفته پیش‌رو به‌صورت همزمان برگزار شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها