مهرداد عبدی: شوک مثبتی به تیم وارد شد/از صنعت‌نفت برد می‌خواهیم

ما هم نساجی هستیم و فوتبال خودمان را بازی می‌کنیم. ما هم برای برد به میدان می‌رویم و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.

مهرداد عبدی: شوک مثبتی به تیم وارد شد/از صنعت‌نفت برد می‌خواهیم

مهرداد عبدی هافبک نساجی مازندران معتقد است تغییر سرمربی، شوک مثبتی به تیم وارد کرد و آنها با شرایط بهتری می‌توانند کار را دنبال کنند. البته عبدی فکر می‌کند مقصر نتیجه نگرفتن نساجی، مطهری نبود اما یک سری بدشانسی باعث شد تیم تا رده دوازدهم جدول پایین برود. هافبک نساجی که بازی با صنعت‌نفت آبادان را خیلی سخت و مهم می‌داند در مورد بازی با آلومینیوم، بازی هفته آینده و... صحبت‌های جالبی دارد.

 

بازی مهمی مقابل آلومینیوم اراک داشتید اما در نهایت به تساوی رضایت دادید.

بازی با آلومینیوم بعد از تغییر مربی انجام شد. جا دارد از همین جا از آقای مطهری که زحمات زیادی برای تیم کشیدند تشکر کنم. به هر حال تغییر سرمربی تصمیم باشگاه بود که یک مربی جدید و جوان اضافه شود. فکر می‌کنم این تغییر، شوک مثبتی به تیم وارد کرد. در بازی با آلومینیوم در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم و تیم برتر بودیم که از موقعیت‌ها استفاده نکردیم اما در نیمه دوم بازی پایاپای دنبال شد و هیچ گلی زده نشد تا بازی با تساوی به پایان برسد. ما ۱۲ هفته است که نتوانسته‌ایم نتیجه بگیریم. به همین دلیل از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنیم. امیدوارم در ادامه راه و در جام حذفی بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و آنها را خوشحال کنیم.

این هفته بازی خیلی سختی مقابل صنعت‌نفت دارید...

دقیقا همین‌طور است. بازی با صنعت‌نفت خیلی سخت است چون آبادانی‌ها برای بقا می‌جنگند و با تمام قوا به میدان می‌آیند. ما هم نساجی هستیم و برای ۳ امتیاز تلاش می‌کنیم.

آقای ویسی در مصاحبه‌ای که با ایران ورزشی داشت اعلام کرد نساجی باید در آبادان ببازد. چه نظری در مورد این جمله سرمربی صنعت‌نفت داری؟

صحبت خاصی نیست. این مسأله نظر آقای ویسی است و هر تیمی می‌تواند برای برد تلاش کند اما ما هم نساجی هستیم و فوتبال خودمان را بازی می‌کنیم. ما هم برای برد به میدان می‌رویم و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.

تغییر سرمربی چه تغییراتی در تاکتیک تیم‌تان ایجاد کرد؟

من در مورد تغییر سرمربی نمی‌توانم نظر بدهم. به هر حال سرمربی جدید که آمد تفکرات خودش را دارد. باید بگویم تفکرات سرمربی اسپانیایی خوب است و شکل جدیدی بازی می‌کنیم که روند تیم هم بهتر شد. امیدوارم این بهتر شدن روند تیم توام با امتیاز باشد.

چرا نساجی در نیم فصل دوم تا این حد افت داشت که منجر به تغییر سرمربی شد؟

شرایط تیم در نیم فصل اول خوب بود و نتایج خوبی گرفتیم که حتی به رده پنجم رسیدیم. ما همه فکر و ذکرمان این بود که این رتبه را حفظ کنیم اما نیم فصل دوم عملکرد خیلی بدی داشتیم. همان بازیکنان هستیم و واقعاً باید بگویم سرمربی مقصر نبود اما نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم و به رده دوازدهم جدول رسیدیم که جایگاه خوبی نیست. این اتفاق به هر حال افتاده و نمی‌شود افسوس خورد. فقط باید تلاش بیشتری کنیم که در ادامه و در جام حذفی

موفق باشیم.

بازی جام حذفی هم چندان سخت به نظر نمی‌رسد.

قرعه بدی نیست. با پیکان بازی داریم که تیم جوان و خیلی خوبی است. سخت گل می‌زند و سخت گل می‌خورد. تیم قابل احترامی است. بازی دهم اردیبهشت برگزار می‌شود که تلاش می‌کنیم ببریم.

اسماعیل شریفات بعد از بازی این هفته گفته بود حق نساجی نبود در جام حذفی قهرمان شود. چه پاسخی برای این صحبت‌ها داری؟

هر کسی نظر خودش را دارد اما فوتبال همین است. در آن بازی، یک زمان‌هایی آلومینیوم بهتر کار کرد اما نتوانست گل بزند. تیمی هم که گل نمی‌زند جریمه می‌شود و گل می‌خورد. اگر آلومینیوم می‌توانست گل بزند باید می‌زد که این‌طور نشد. به هر حال یک سال از آن بازی گذشته است و اینها حرف‌های خوبی نیست. در این دوره جام حذفی هم آنها را حذف کردیم که امیدوارم سال آینده تلاش بیشتری کنند و بتوانند

موفق باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها