پورموسوی: صحبتی با فولاد نداشتم

بازیکنانم خصوصا در نیمه اول نمایش خوبی داشتند و موقعیت‌هایی روی دروازه حریف شکل دادیم.

پورموسوی: صحبتی با فولاد نداشتم

استقلال خوزستان در یک بازی حساس مقابل خیبر خرم آباد در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد. پورموسوی با اشاره به روند تیمش در این بازی گفت: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم. با توجه به اینکه هر دو تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند، طبیعی بود که حساسیت و فشار زیادی را متحمل شوند. با این حال بازیکنانم خصوصا در نیمه اول نمایش خوبی داشتند و موقعیت‌هایی روی دروازه حریف شکل دادیم.

وی ادامه داد: به طور قطع برای پیروزی در این بازی برنامه داشتیم اما آنطور که انتظار داشتیم برنامه‌های ما پیش نرفت. اما همچنان در جمع مدعیان هستیم و کار را تا هفته پایانی با قدرت دنبال خواهیم کرد. شرایط سختی داریم و تمام ارکان باشگاه و بازیکنان و اعضای کادرفنی در کنار هواداران همراهی خواهند کرد تا به اتفاقی که دنبال آن هستیم نزدیک و نزدیک‌تر شویم.

سرمربی استقلال خوزستان که اکنون تیمش در فاصله 9 هفته مانده به پایان فصل رقابت سختی را با سایپا، خیبر خرم آباد و فجرسپاسی برای صعود دنبال می‌کند، درباره دیدار سخت این هفته تیمش مقابل سایپا و شاگردان محمود فکری گفت: مسلما تقابل تیم‌های سابقا لیگ برتر و قهرمانی لیگ بالاترین جذابیت این هفته را خواهد داشت. این یک فینال بزرگ برای همه بازیکنان و حتی مردم عزیز اهواز خواهد بود. انتظار ما این خواهد بود که با بالاترین حمایت و دلگرمی پیش از این بازی همراه باشیم. نیازمند تمرکز بیشتر و تلاش بالایی خواهیم بود. بازیکنانم قطعا اهمیت این بازی را برای آینده خود نیز درک خواهند کرد. با سایپا سه امتیاز اختلاف داریم و آنها بالاتر از ما قرار دارند و این پیروزی احتمالی می‌تواند معادلات را کاملا به سود ما کند. این قطعا برای بازیکنانم یک نبرد بزرگ خواهد بود و انتظار دارم از بالاترین توان خود استفاده کنند.

پورموسوی درباره کناره‌گیری نکونام و شایعاتی که درباره حضورش در فولاد شکل گرفته گفت: الان تمام تمرکزم روی استقلال خوزستان است.  هیچ وقت تیمم را در این شرایط حساس ترک نمی‌کنم. مسوولیت‌پذیری و تعصب به جایی که به شما اعتماد کرده‌اند بزرگترین موضوعی است که باید به آن حرفه‌ای نگاه کرد و الان در استقلال خوزستان هستیم و هدف صعود را دنبال می‌کنیم. باید بگویم نه تماسی داشته‌ام و نه بحثی در این خصوص صورت گرفته و نه حتی اگر بحثی باشد در این شرایط به آن فکر خواهم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها