ذوالفقارنسب: فدراسیون نباید انتخاب همه دستیاران را به کی‌روش واگذار کند

فدراسیون نباید انتخاب همه دستیاران را به کی‌روش واگذار کند و باید برای حضور افرادی مثل نکونام پافشاری و تلاش کند.

ذوالفقارنسب: فدراسیون نباید انتخاب همه دستیاران را به کی‌روش واگذار کند

کارشناس فوتبال اعتقاد دارد کی‌روش با این بازیکنان جوان و خوب، بدون زحمت و تلاش شانس حضور دوباره در جام جهانی را پیدا کرده و این بزرگترین شانس دوران زندگی‌اش است.

بیژن ذوالفقارنسب درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران بعد از حضور دوباره کارلوس کی‌روش و لیست نفراتی که از لیگ برتر دعوت شده‌اند، اظهار داشت: برای ارزیابی این تغییرات زود است. هنوز اردویی برگزار نشده و نمی‌توان اطلاعات لازم را گرفت ولی می‌‌توان پیش‌بینی کرد که فضا به چه صورت خواهد بود. کی‌روش از گذشته سبک و روش خاصی در کارش داشته و به تعدادی از بازیکنان علاقه‌مندی نشان می‌داد و همیشه از آنها استفاده می‌کرد و به عده‌ای دیگر هیچ وقت روی خوش نشان نمی‌داد و آنها را حذف می‌کرد.

وی اضافه کرد: الان شرایط در تیم ملی با زمانی که کی‌روش در دوره قبلی در ایران حضور داشت، متفاوت شده و بازیکنان جدیدی رشد کرده‌اند. باید منتظر بمانیم تا اطلاعات لازم را از اردو بگیریم و در نهایت ببینیم چه بازیکنانی مسافر جام جهانی خواهند شد ولی چیزی که مشخص است اینکه در این فهرست قطعاً بازیکنان جدیدی حضور خواهند داشت که قبلاً با این مربی کار نکرده‌اند.

مربی تیم ملی در جام جهانی 1998 عنوان کرد: کی‌روش اجازه دخالت در امور تیم ملی را به هیچ‌کس نمی‌دهد و حتی رئیس فدراسیون هم در اردو‌ها آزادی عمل نخواهد داشت. همه چیز در گروی تصمیمات کی‌روش است. این را هم فراموش نکنیم که او بزرگترین شانس دوران زندگی‌اش را به دست آورده که با این بازیکنان جوان و خوب، بدون زحمت و تلاش شانس حضور دوباره در جام جهانی را پیدا کرده است. بازگشت کی‌روش به ایران امتیازات و نکات حائز اهمیتی را برای او به همراه داشته است.

ذوالفقارنسب درباره بحث حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی تصریح کرد: حضور او را در تیم ملی خیلی مثبت ارزیابی می‌کنم. خیلی خوشحال می‌شوم که یک دستیار ایرانی در تیم ملی حضور داشته باشد. نکونام عملکرد خوبی دارد و حرفه‌ای کار می‌کند و قطعاً می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

کارشناس فوتبال درباره دودستگی تیم ملی در زمان اسکوچیچ و اینکه آیا با حضور کی‌روش می‌توان انتظار داشت فضای تیم ملی به آرامش و ثبات برسد، گفت: اعتقاد دارم کمک‌های کی‌روش و مخصوصاً نفرات ایرانی می‌توانند در این مسئله خیلی موثر واقع شوند. در کنار تیم دو سه نفر مشاور فوتبالی درجه یک باید حضور داشته باشند و یک روانشناس قوی ورزشی نیز با بازیکنان کار کند. فدراسیون نباید انتخاب همه دستیاران را به کی‌روش واگذار کند و باید برای حضور افرادی مثل نکونام پافشاری و تلاش کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها