محمدی: افرادی به تاج کمک کردند که در پرونده ویلموتس کنار او بودند

دیشب در برنامه فوتبال برتر هم گفتم امروز فقط روز انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال نیست.

محمدی: افرادی به تاج کمک کردند که در پرونده ویلموتس کنار او بودند

کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: مسئولیت اصلی فوتبال برعهده مجمع است و اعضای مجمع هم باید جوابگوی تصمیم‌شان باشند.

 عزیزالله محمدی بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: دیشب در برنامه فوتبال برتر هم گفتم امروز فقط روز انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال نیست. امروز، روز تصمیم مجمع فدراسیون فوتبال است برای اینکه تحول و اصلاح را می‌خواهند یا نمی‌خواهند. هرچه مجمع تصمیم گرفته برای ما محترم است ولی مسئولیت اصلی فوتبال برعهده مجمع است و باید جوابگو هم باشند.

وی درباره اینکه آیا اتفاقاتی که برای عزیزی خادم رخ داد، می‌تواند برای تاج هم تکرار شود، عنوان کرد: پیش‌بینی و قضاوت نمی‌کنم و هر اتفاقی خدا بخواهد رخ می‌دهد.

کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: هدف من این بود که بیایم و وضعیت فوتبال را اصلاح کنم و سرو و سامان دهم. اعضای مجمع این را نپذیرفتند و ما هم این را قبول می‌کنیم و به تصمیم گرفته شده احترام می‌گذاریم. کماکان برای رشد فوتبال در خدمت هستیم.

محمدی عنوان کرد: دوستانی که به تاج کمک کردند در پرونده ویلموتس کنار او بودند و همه تلاش کردند که تاج رئیس شود. رأی تقریبا دست آنها بود. در دوره قبلی هم تاج 51 رأی گرفت و الان هم همان 51 رأی را گرفت. مجمع باید مسئولیتش را بپذیرد.

وی درباره اینکه انتخابات به صورت سالم برگزار شده است،‌ گفت: به نظرم سالم بود. لابی را همه دارند ولی مشخص شد که مجمع تصمیم گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها