حسین‌خانی: به جای بازی بسته و بی‌هدف، تماشاگرپسندانه کار کردیم

تلاش می‌کنیم با همکاری یکدیگر، پاسخ اعتماد عزیزان را بدهیم.

حسین‌خانی: به جای بازی بسته و بی‌هدف، تماشاگرپسندانه کار کردیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان مدعی شد تیمش مقابل استقلال تماشاگرپسندانه عمل کرده و رو به بازی بسته و بی‌هدف نیاورده است. 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فرزاد حسین‌خانی پس از شکست یک بر صفر مس کرمان مقابل استقلال اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و از عملکردمان راضی هستیم. بازیکنان ما جانانه زحمت کشیدند و برای سربلندی تیم تلاش کردند. جاهایی هم کار از دست‌مان در رفت و آسیب دیدیم. با توجه به ذهنیتی که نسبت به بازی داشتیم، می‌توانستیم بازی بی‌هدف و بسته‌ای ارائه کنیم، اما تلاش کردیم بازی تماشاگرپسندانه‌ای ارائه کنیم و بازیکنان ما خوب عمل کردند. تیم جوانی داریم و تاوان آن را می‌دهیم. امیدوارم در آینده نتایج بهتری بگیریم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسید بازیکنان مس در نیمه دوم از لحاظ روانی به‌هم ریخته بودند، تصریح کرد: تلاش کردم روی بازی تمرکز کنم و اگر اتفاقی افتاد، فکر نمی‌کنم که از تیم ما باشد. این مسائل در فوتبال وجود دارد و بازیکنان ما باید روز به روز باتجربه‌تر عمل کنند. آنها نباید اسیر اتفاقات شوند. حریف در دقایقی توانست وقت بازی را با همین حرف‌ها بگیرد، اما این را پیش‌بینی نکرده بودیم و باید بیشتر تلاش کنیم تا وضعیت بهتری را رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پاسخ به این پرسش که چه عاملی سبب شکست شاگردانش شد، بیان کرد: قبل از بازی، نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کرده بودیم و گفتم که آماده بازی هستیم. آنها را آماده کرده بودیم که مبادا نام و شرایط استقلال روی نفرات ما تأثیر بگذارد که در این بخش عملکرد خوبی داشتیم.

حسین‌خانی با بیان اینکه راه‌های گلزنی استقلال را شناسایی کرده بودند، خاطرنشان کرد: می‌دانستیم آنها به دنبال ارسال از کناره‌ها هستند. یکی دو مورد در نیمه اول تمرکز لازم را نداشتیم و موقعیت گلزنی دادیم. در نیمه دوم بهتر عمل کردیم، اما دفع ناقص توپ باعث شد بازیکنان ما تمرکز لازم را برای توپ بعدی نداشته باشند.

وی در مورد افزایش مربیان خارجی در لیگ برتر و کیفیت مسابقات با حضور آنها عنوان کرد: برای برآورد کیفیت لیگ به زمان بیشتری نیاز داریم. اعتماد به مربیان جوان زمان می‌خواهد و مدیران باید بابت این انتخاب تاوان بدهند. مربیان جوان هم باید بیشترین استفاده را از این فضا ببرند و خوشحالیم مسئولان باشگاه به ما اعتماد کردند. تلاش می‌کنیم با همکاری یکدیگر، پاسخ اعتماد عزیزان را بدهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها