مگر کسی که مهاجرت کرده خودآزاری و سادیسم دارد که برگردد و محاکمه و مجازات شود؟

مگر کسی خودآزاری و سادیسم دارد که برای محاکمه و مجازات به دیدار قضات دادگاه انقلاب نائل شود؟

مگر کسی که مهاجرت کرده خودآزاری و سادیسم دارد که برگردد و محاکمه و مجازات شود؟

احمد زیدآبادی نوشت:

شیخ موسی غضنفرآبادی، نمایندۀ مجلس از شهر بم  در مورد بازگشت ایرانیان مهاجر به داخل کشور گفته است: "هر کسی به عنوان ایرانی می‌تواند وارد ایران شود ولو اینکه مجرم باشد. اگر هم مجرم باشد می‌تواند وارد شود و نهایتا محاکمه‌اش انجام می‌شود"!

ای آقا! تو که هر چه سران قوا برای تشویق و ترغیب ایرانیان مهاجر برای بازگشت به کشور رشته بودند، یک جا پنبه کردی! مگر کسی خودآزاری و سادیسم دارد که برای محاکمه و مجازات آن هم در دادگاه‌هایی که پشت درهای بسته مثل نقل و نبات حکم مرگ و حبس‌های طولانی صادر می‌کنند، کار و زندگی و امنیتش را واگذارد و بار سفر بربندد تا به دیدار قضات دادگاه انقلاب نائل شود؟

من قبلاً کلی نصرالله معین را دلداری داده بودم که اگر برگردد، آب از آب تکان نمی‌خورد و جان و شغلش محفوظ است و به همین دلیل هم از برخی خارج‌رفته‌ها ناسزا شنیده بودم که مگر عقل از سرم پریده یا دچار جنون گاوی شده‌ام که ایرانیان مهاجر را به دم تیغ و دهان شیر فرا می‌خوانم؟ حالا این آقای غضنفرآبادی که از بد حادثه از خطۀ کرمان‌زمین ما هم هست، نه گذاشته نه برداشته و حرف همان ناسزاگویان را با چنان صلابتی به کرسی نشانده است که من از خجالت پیش‌شان آب شده‌ام!

البته آقای غضنفرآبادی آدم صریحی است و مثل بعضی‌ها حرفش را نمی‌خورد و نیتش را نمی‌پوشاند. او چندی پیش هم گفته بود:

"اگر ما انقلاب را یاری نکنیم، حشدالشعبی عراقی، فاطمیون افغانی، زینبیون پاکستانی و حوثی‌های یمنی خواهند آمد و انقلاب را یاری خواهند کرد"!

به جز این، آقای غضنفرآبادی آدم واقعاً متنفذ و قدرتمندی هم هست. حتی قدرتش بیش از سران قواست! او رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس است، یعنی همان کمیسیونی که لایحۀ عفاف و حجاب را بدون آنکه در صحن مجلس مطرح شود، به تصویب رساند و مسئولیتش را هم به عهده گرفت، حال آنکه سران قوا هر کدام به نحوی کوشیدند پای‌شان را از این گلیم کنار بکشند.

پس حرفش را نمی‌توان نادیده گرفت و یا کوچک شمرد. به هر حال، کشور ما هم اینطور اداره می‌شود!

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها