من خودم در ایران امنیت ندارم ولی شاید معین داشته باشد، همانطور که حبیب داشت!

زیدآبادی: معین اگر به ایران بیاید نه دستگیر می‌شود نه جلوی کنسرتش را می‌گیرند!

من خودم در ایران امنیت ندارم ولی شاید معین داشته باشد، همانطور که حبیب داشت!

احمد زیدآبادی در اعتماد نوشت:

من که در این کشور نه فقط هیچ کاره‌ام بلکه هیچگاه نیز امنیت لازم برای زندگی نداشته‌ام، می‌توانم از همین جا به آقای معین اطمینان دهم که اگر روزی بارِ سفر به وطن بربست، می‌تواند مطمئن باشد که نه دستگیر می‌شود و نه مانع برگزاری کنسرتش خواهند شد.

ممکن است پرسیده شود این سطح از اطمینان از کجا برایت حاصل شده است؟ در پاسخ فقط می‌توانم بگویم: از راه شامه‌ام!

من سرنوشت حبیب را به یاد دارم. او گمان می‌کرد محمود احمدی‌نژاد در سال ۸۹ همچنان کاره مهمی است و حلقه یاران نزدیکش چون مشایی و بقایی چرخ تقدیر مملکت را می‌چرخانند.

به واقع ریسمان قدرت مشایی و بقایی و حتی احمدی‌نژاد در آن دوره پوسیده شده بود و مرحوم حبیب به دلیل ناآشنایی به مناسبات قدرت در ایران، خود را به این ریسمان پوسیده آویخت و در نتیجه پس از بازگشت، منزوی و بیکار و افسرده و مشتاق مرگ شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ایرانی

    این بابا اصلا که هست

  • صبا

    آقای زید آبادی ،سری که درد نمی کند ،چرا دستمال می بندی.شما چرا در مورد هر چیزی نظر می دهید ،ارزش خودتون رو بدونید واینقدر با اسلام مخالفت نکنید.

  • ناشناس

    آقای زید آبادي تا حال هرچه دل تنگت بوده بیان کرده ای واین در سایه همان امنیتی است که شامل حالت شده چرا مغالطه کاری می کنی.

  • ناشناس

    معین بیاد حال زاینده رود ببینه ،خودش ........................اینا میشه

  • ناشناس

    هرزری میادمیزنید هر غلطی میخواهید میکنید هر گوهی میخواهید میخورید هر تهمتی میخواهید میزنید برای همه سفارتها جاسوسی میکنیدبعدهم به قدر بی نهایت آزاد هستید که بگوئید آزادی ندارید تف به خائن پست فطرت کشورهای دیگر چوب میکرد توآستین شما اینجاامثال شما قورباغه های بد ترکیب عقده ای عشق دیده شدن را ول کردن به حال خودتون

  • ناشناس

    بیاد به یه بهانه ای میگیرن .اگه نگیرن نمیزارن کار بکنه منزوی می کنن ..چون اینا از مشهور شدن .میترسن .وضع خودشان بین مردم میدونن چجوریه

  • ali

    زید ابادی بدبخت به قران به انجیل به خدا به طبیعت به مال و ثروت به بی شرفی اصلا به هر چی تو قبول داری میدونی اما فاش نمی کنی و فکر می کنی مردم نمی دونند و از این فاش نکردن داری ذره ذره اب می شی چون میدونی که مردم میدونند.چرا حداقل اندازه قیافه ات مرد نیستی بگی مرحوم حبیب امد دولت دهم بهش مجوز داد داشت کار می کرد اما دولت یازدهم مجوزش را باطل کرد اصلا ربطی به مشائی و بقایی نداره .چرا مثل زنان توی کاواره ها حرف میزنی بیچاره.در ضمن کسی مشامش کار می کنه که اول مغزش کار کنه.

  • ali

    زید ابادی جایی نقل کرده بود ایران و جمهوری اسلامی با فقدان ماهیت روبروست عرض کنم اگر حرف شما عزیز دلبر صحیح باشه پس دم جمهوری اسلامی گرم که با فقدان ماهیت روبروست اما الان داریم وارد چهل و پنجمین سال این جمهوری میشیم که امریکایها و اروپایها و همچنی روباه پیر و تمام کشورهای زیر سلطه نتونستند تلنگری به این نظام وارد کنند الان فکرشا بکن اگر ماهیت پر و لبریزی داشت فکر کنم ساکنان تمام کهکشانها الان با اجازه ایران اب می خوردند.!!! حرف اخر تو مستقیم به رهبری توهین کردی عفو خوردی معین بیچاره که فقط اونر برای دل خودش و مردمش ترانه خونده چه جرمی مرتکب شده که مشام تو بوشا شنیده.می دونید اگر این افراد پاشون باز بشه ایران اول تو دهن شما میزنند که چرا اینقدر سیاهنمایی کردید برای کشور خودمون و بعد توی دهن دشمنان خارجی.و امثال شماها نمی خواند ایران ایران باشه.

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها