وقتی وعده‌هایتان باد هواست چرا به سفر‌های استانی می‌روید؟

آقایان در دولت سیزدهم، به سفر‌های استانی می‌روند. مخالف همه این سفر‌ها هستم چون از اکثر استان‌ها که سراغ می‌گیریم، می‌گویند ۱۰ تا ۲۰ درصد وعده‌ها و مصوبات دور اول سفر‌ها محقق نشده.

وقتی وعده‌هایتان باد هواست چرا به سفر‌های استانی می‌روید؟

 عباس جهانگیرزاده نماینده پارس‌آباد در مجلس یازدهم درباره عملکرد دولت سیزدهم به رویداد۲۴ می‌گوید: مشکلات اقتصادی که این ماه‌ها در کشور شاهد آن هستیم، بیشتر معطوف به سیستم مدیریتی است. دولت سیزدهم، وعده‌هایی به مردم داد که همین باعث شد، بسیاری از جامعه به آینده بهتر امیدوار شوند، ولی اکنون که یک سال و نیم از زمان کاری دولت آقای رئیسی گذشته است، باید گفت حتی چند درصدی هم از این وعده‌ها، تحقق پیدا نکرده است.

او می‌گوید: تورم، گرانی‌های پی در پی، مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و... همه روی هم انباشته شده که این اتفاقات، به مدیریت کلی کشور برمی‌گردد. امروز نمی‌توانیم این چالش‌های عمده را متوجه یک یا دو وزارتخانه خاص کنیم، بلکه همه دستگاه‌ها در بروز وضعیت کنونی، نقش دارند.

 

نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس می‌گوید: آقایان در دولت سیزدهم، به سفر‌های استانی می‌روند. مخالف همه این سفر‌ها هستم چون از اکثر استان‌ها که سراغ می‌گیریم، می‌گویند ۱۰ تا ۲۰ درصد وعده‌ها و مصوبات دور اول سفر‌ها محقق نشده و حالا دولت دور دوم سفر‌های استانی‌اش را شروع کرده است. حالا اینکه آقایان به مردم می‌خواهند چه بگویند و چه انتظاری از آن‌ها دارند، جای تامل دارد.

جهانگیرزاده می‌گوید: تا جایی که اطلاع دارم، انتظارات مردم از دولت، مخصوصاً در بُعد مدیریتی که آشفتگی را در قیمت کالا‌های اساسی، خودرو، ارز و... می‌بینند، این است که دولت برنامه داشته باشد و اگر وعده می‌دهد در یک زمان خاص به نتیجه برساند. دولت نمی‌تواند سخنرانی کند، اما کارهایش خروجی نداشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل می‌گوید: روز به روز، سفره‌های مردم کوچک‌تر می‌شود. با این تورم سر به فلک کشیده، مردم زندگی عادی خودشان را هم نمی‌توانند دنبال کنند و از طرفی، راهی هم نمی‌توانند پیدا کنند که نظرات‌شان را اعلام کنند که این موضوع جای نگرانی دارد. اینکه مردم بتوانند مشکلات‌شان را بیان کنند و اگر راهی سراغ دارند در یک بستر مناسب ارائه دهند، بسیار مهم است. اینکه منِ مسئول فکر کنم هم چیز را می‌دانم، فاجعه است و بدبختانه با این رویکرد، مردم هم هر بلایی سرشان می‌آید باید بپذیرند. مردم این روند مدیریتی را قبول ندارند و زمانی که ما به حوزه‌های انتخابیه خود می‌رویم، با جمعیتی شاکی روبرو هستیم. 

متاسفم که آقایان راهی را هم برای شنیدن صدای مردم نگذاشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها