بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال

بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال

 

رشد و سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال که یکی از جدیدترین و به روزترین روش‌ها در دنیای فناوری اطلاعات است، می‌تواند باعث رشد و درآمدزایی شود. آن هم در عصری که همه چیز به سمت دیجیتالی شدن می‌رود. این پدیده نو ظهور که نخستین بار با بیت کوین متولد و به جهان معرفی شد، طرفداران زیادی یافته و همه روزه افراد بیشتری برای سرمایه‌گذاری روی آن برنامه‌ریزی می‌کنند.

ارزهای رمزنگاری شده انواع مختلفی دارند و تاکنون بیش از صد مورد آن ایجاد و مورد معامله قرار می‌گیرند. مسلما آن دسته از افرادی که تا این صفحه آمده‌اند و قصد دارند تحقیقات خود را در این باره تکمیل کنند، به دنبال یک دوره آموزش ارز دیجیتال معتبر هستند که توسط اساتید حرفه‌ای برگزار و آموزش داده می‌شوند. آکادمی مدرسان پیشتاز که سوپر دوره ارز دیجیتال را برگزار می‌کند اینجاست تا شما را در این مسیر همراهی کند.

کمی بیشتر درباره ارز دیجیتال بدانید

ارز دیجیتال یا رمز ارز همان پولیست که وجود فیزیکی ندارد، اما می‌توان با آن سرمایه‌گذاری و معامله کرد و خرید و فروش انجام داد. معروفترین رمز ارزها مثل بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، استلار و ریپل که در سطح جهانی معامله می‌شوند، بدون آنکه اصلا کاربر آن شناخته شود. با این رمز ارزها می‌توان معاملات بین‌المللی و برون مرزی انجام داد و هیچ محدودیتی از نظر جغرافیایی وجود ندارد.

برخی سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را به خاطر ناشناس ماندن کاربر می‌پسندند. یعنی این رمز ارزهای استخراج شده به خاطر ماهیت و عدم متمرکز بودن در موسسه یا نهاد خاصی همیشه ناشناس باقی می‌مانند. در سال‌های اولیه کشف رمز ارز، برخی شرکت‌های بزرگ از سرمایه‌گذاری در این حوزه امتناع می‌کردند. اما امروزه همان شرکت‌ها معتقدند که عدم سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال مساوی با از دست دادن سودهای کلان است. البته حکایت‌های زیادی درباره تولد رمز ارز بیت کوین وجود دارد. برخی حکایت‌ها نشان می‌دهد که ارزهای دیجیتال دقیقا به خاطر مقابله با سیستم‌ها متمرکز بانکی به وجود آمده‌اند.

به زبان ساده‌تر ارزهای دیجیتال مالک خاصی ندارد، یعنی نه تحت مدیریت بانک‌های مرکزیست و نه هیچ نهاد دیگری. هر کاربری خود مالک تمام و کمال بلاک‌هاییست که خریداری کرده است. البته حکایت‌های زیادی درباره رمز ارزها وجود دارد، مثلا اینکه امکان دارد تا چند سال آینده به عنوان پایه پول جهانی معرفی شود.

 شاید این سوال برایتان مطرح شود که غیر متمرکز بودن ارز دجیتال چه معنایی دارد؟ تصور کنید شما سرمایه خود را در حساب بانکی خود ذخیره کرده‌اید. شما به اندازه اعتباری که در نزد آن بانک دارید، می‌توانید خرید و معامله کنید. یعنی در حقیقت شما مالک آن پول نیستید، شما تنها در بانک متخب آنقدر اعتبار دارید. اما زمانیکه شما رمز ارز خریداری می‌کنید، آن رمز ارز متعلق به شماست و هیچ واسطه‌ای در این بین وجود ندارد.

رمز ارزها چگونه کار می‌کنند؟

ارزهای دیجیتال با فناوری بلاک‌چین کار می‌کنند. این فناوری به گونه‌ایست که هر ارز یک کد مخصوص به خودش را دارد. بلاک‌چین که توسط توسعه‌دهندگان حرفه‌ای بر پایه ریاضی بنا شده‌اند، کلیه نقل‌وانتقالات و تراکنش‌ها را در خود ذخیره می‌کند. اما پروتکل‌ها خاص آن باعث شده تا هیچ دولت و فردی نتواند به آن نفوذ کند و رد کاربر را بیابد.

رمز ارزها توسط دستگاهی به نام ماینر استخراج می‌شوند و کاربر برای داشتن‌شان باید کیف پول مطمئن خریداری کند. البته به افرادی هم که پشت این دستگاه قرار می‌گیرند و عملیات ماینینگ را اجرا می‌کنند، ماینر گفته می‌شود. معمولا ماینرها به دنبال استخراج رمز ارزهای بیشتر و اصطلاحا استخراج نشده هستند تا با فروش آن‌ها به سود بیشتری برسند. یک ماینر حرفه‌ای باید بتواند به استخرهای ماینینگ که هر کدام نرم‌افزار مخصوص به خوشان را دارند، بپیوندد.

 دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز

همانگونه که در ابتدای مطلب اشاره کردیم آکادمی مدرسان پیشتاز سوپر دوره آموزش ارز دیجیتال را تدوین و برگزار می‌کند. این دوره برای افراد مبتدی و کلیه کسانی که به این حوزه علاقه دارند، مناسب است. در این دوره کلیه مباحث مورد نیاز به صورت مهارت‌محور و عملی به دانش‌پذیران آموزش داده می‌شود. چگونگی کسب درآمد و استفاده از روش‌های تحلیل تکنیکال و درآمدزایی با حداقل سرمایه 500 هزار تومان. بعد از پایان دوره نیز به دانشجویان مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه‌ای ارائه می‌شود.

برای ثبت‌نام و شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال روی لینک کلیک کنید و در کمتر از یک دقیقه یکی از دانش‌پذیران این دوره معتبر شوید.

انواع کیف پول ارز دیجیتال

هر کاربری برای ذخیره‌سازی رمزارزهای خریداری شده باید یک کیف پول داشته باشد. این کیف پول شماست که شرایط ارسال، خریداری و حتی کنترل دارایی را برای شما فراهم می‌کند. انواع کیف پول ارز دیجیتال به وسیله‌ برنامه‌های نرم‌افزای و سخت‌افزاری که قابلیت تعامل با بلاک‌چین‌ها را دارند، کار می‌کنند. کاربر با استفاده از کیف پول رمز ارز خود را ارسال و تراز آن را حساب کند. کیف پول ترکیبی از آدرس عمومی و کلید خصوصی است. کیف‌ها را می توان بر اساس روش و محل ذخیره سازی در بخش‌های زیر طبقه بندی کرد:

  • کیف پول سرد و گرم
  • کیف پول‌های سخت افزاری
  • کیف‌های کاغذی
  • کیف‌های رومیزی
  • کیف پول‌های موبایل
  • کیف‌های تحت وب

کیف پول‌های گرم و سرد با اتصال و عدم اتصال به اینترنت به تعریف می‌شود. در بین انواع کیف پول ارزهای دیجیتال، کیف پول‌های سخت‌افزاری ایمن‌ترین آن‌ها به شمار می‌روند. کیف پول‌های کاغذی را معمولا نا امن می‌دانند. کیف پول‌های رو میزی قابل نصب روی سیستم‌های عامل هستند.

کیف پول لجر نانو ایکس

در بین کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر نانو ایکس به خاطر ارائه فضای ذخیره‌سازی آفلاین شهرت بیشتری دارد. این کیف پول دقیقا برای افرادی ساخته شده که می‌خواهند چندین رمز ارز را مدیریت کنند و دارایی خود افزایش دهند. کیف پول لجر نانو ایکس قابلیت اتصال به بلوتوث را دارد و امنیت آن برای مدیریت بیش از 1000 کوین و توکن اثبات شده است. این کیف پول علاوه بر بلوتوث، با کابل USB نیز می‌تواند به کامپیوتر متصل شود. یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن قابلیت استفاده آسان، دسترسی همیشگی و تکنولوژی ایمنی به کار برده شده روی آن است.

برای دریافت کیف پول لجر نانو ایکس از یک آکادمی معتبر روی لینک کلیک کنید.

آموزش برنامه نویسی را جدی بگیرید

چند وقتیست که در آگهی‌های استخدام ایران و جهان مدام با موقعیت شغلی برنامه‌نویسی روبه‌رو می‌شویم. اهمیت برنامه‌نویسی در میان سایر شاخه‌های فناوری اطلاعات بیشتر شده و تعداد متقاضیانی که به این رشته روی می‌آورند، در حال افزایش است. دهکده جهانی که هر لحظه در حال توسعه است و فناوری روی جدیدی از خود را نشان می‌دهد را می‌توان دلایل اهمیت برنامه‌نویسی و توجه بیشتر به این شغل بیان کرد.

این برنامه‌نویس است که فرصت توسعه دادن به وب‌سایت‌های بزرگ و کوچک را ایجاد می‌کند. آن‌ها با زبان‌های مختلف کد نویسی می‌کنند و تقاضای مشتریان‌شان را با استفاده از برنامه‌های مختلف به اجرا در می‌آورند. شرکت در بهترین دوره آموزش برنامه نویسی فرصت کسب مهارت بیشتر و به دست آوردن این حرفه پر درآمد را برای افراد مختلف فراهم می‌کند.

برنامه‌نویسی یک حرفه پر رقابت است که برای برتری یافتن بر رقبا نیاز به افزایش مهارت‌ها مثل یادگیری انواع زبان‌های برنامه‌نویسی و شناخت بازار کار جامعه دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، ثبت‌نام و شرکت در دوره آموزش برنامه نویسی اینجا کلیک کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها