درآمد ماهانه ۳۰ هزار دلاری خواهر و برادر ۹ و ۱۴ ساله از استخراج رمزارز با انرژی تجدیدپذیر

پسر ۱۴ ساله‌ای که اکنون درآمد چند هزار دلاری دارد در مصاحبه با خبرگزاری‌ها اعلام کرده که برای استخراج رمزارزها تنها به ویدیوهای یوتیوب مراجعه کرده و از طریق آنها آموزش دیده است

درآمد ماهانه ۳۰ هزار دلاری خواهر و برادر ۹ و ۱۴ ساله از استخراج رمزارز با انرژی تجدیدپذیر

«آنیا تاکور» ۹ ساله و «ایشان»، برادر ۱۴ ساله‌اش در تابستان امسال با استخراج رمزارزها با انرژی‌های کاملا تجدیدپذیر موفق شدند درآمد ماهانه‌ای بالغ بر ۳۰ هزار دلار معادل ۸۳۵ میلیون تومان برای خود رقم بزنند. آنها در ابتدا تمایل داشتن مطالب جدیدی در حوزه رمزارزها و فناوری یاد بگیرند و درنهایت تلاش آنها به درآمد ۳۰ هزار دلار در ماه انجامید. این دو نفر برای استخراج رمزارز از انرژی تجدیدپذیر استفاده می‌کنند. 

در ماه اول درآمد آنها تنها هزار دلار بود ولی در ادامه توانستند با کمک کارت‌های گرافیک انویدیا این درآمد را افزایش دهند. یکی از شگفتی‌های بازار رمزارزها آن است که هر کسی می‌تواند وارد بازار استخراج شود.

رمز ارز_خواهر برادر

آنها سه رمزارز را برای استخراج انتخاب کردند: آن‌ها ابتدا به سراغ استخراج اتریوم رفتند و سپس بیت کوین و ریون کوین را در برنامه استخراج خود قرار دادند.

ایشان، پسر ۱۴ ساله‌ای که اکنون درآمد چند هزار دلاری دارد در مصاحبه با خبرگزاری‌ها اعلام کرده که برای استخراج رمزارزها تنها به ویدیوهای یوتیوب مراجعه کرده و از طریق آنها آموزش دیده است. وی در ادامه مصاحبه خود گفت: «استخراج رمزارزها درست مانند استخراج طلا یا الماس است. با این تفاوت که به جای استفاده از بیل، با سیستم کامپیوتری این کار انجام می‌شود و به جای یافتن طلا یا الماس در معدن، کوین دریافت می‌کنید.» آنها اکنون با درآمدی که از این راه به دست آورده‌اند،‌ تجهیزات جدیدی برای بهبود کار خود خریداری کرده‌اند و نکته جالب اینکه برای استخراج رمزارزها از انرژی ۱۰۰ درصد تجدیدپذیر استفاده می‌کنند.

اوایل شهریورماه نیز «بنیامین احمد»، پسر ۱۲ ساله از لندن از فروش دومین مجموعه NFT‌‌ خود به نام «نهنگ‌های عجیب» رقمی در حدود ۴۰۰ هزار دلار درآمد کسب کرد. وی این طرح‌ها را در ایام تعطیلات مدارس طراحی کرده بود. اولین مجموعه NFT بنیامین نیز با الهام از بازی ماینکرفت طراحی شده بود و دومین مجموعه شامل ۳۳۵۰ طرح از نهنگ‌های مختلف به سبک ایموجی‌ می‌شود. این پسر ۱۲ ساله درآمد حاصل از فروش اثر هنری خود را در قالب رمزارز اتریوم دریافت کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها