تعرفه‌های ویژه ایرانسل برای زائران اربعین

ایرانسل امسال علاوه بر ۱۰ مگابایت اینترنت روزانه رایگان، ۱۰۰ مگابایت اینترنت روزانه رایگان در مرزهای اصلی و پیش از خروج به سمت عراق، در اختیار زائران اربعین قرار می‌دهد.

 تعرفه‌های ویژه ایرانسل برای زائران اربعین

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، از ۱۶ تا ۳۰ مهرماه ۱۳۹۸ علاوه بر ۱۰ مگابایت اینترنت روزانه‌ای که به رایگان برای مشترکان ایرانسل قابل فعال‌سازی است، پنج بسته اینترنت هفتگی از ۷۵ مگابایت تا ۱ گیگابایت (۱۰۲۴ مگابایت) در نظر گرفته شده است تا زائران اربعین بتوانند به انتخاب خود از آن‌ها استفاده کنند. همچنین زائران اربعین می‌توانند در مرزهای اصلی پیش از خروج به سمت عراق شامل مهران، خسروی، شلمچه و چذابه از روزانه ۱۰۰ مگابایت اینترنت رایگان نیز استفاده کنند.

مشترکان این اپراتور می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری‌ #۸*۱۱۱۱* بسته‌های رایگان ۱۰ مگابایتی روزانه و همینطور بسته‌های رایگان ۱۰۰ مگابایتی روزانه نیز را با شماره گیری کد دستوری #۴*۱۱۱۱* برای استفاده در شهرهای مرزی مهران، خسروی، شلمچه، چذابه فعال کنند.

ایرانسلی‌ها همچنین می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۲*۳*۱۱۱۱* برای فعال‌سازی هر یک از بسته‌های مد نظر خود اقدام کنند. هزینه مصرف آزاد اینترنت رومینگ در کشور عراق نیز ۸۵۰ تومان به ازای هر مگابایت در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه تمامی بسته‌های ارائه شده اعم از بسته ۱۰ مگابایتی رایگان روزانه و ۵ بسته هفتگی از طریق اپلیکیشن «ایرانسل من» نیز در دسترس قرار دارد.

تعرفه‌های ویژه ایرانسل برای زائران
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها