فروش پدهای وحشتناک برای ترسناندن مردم ! + عکس 18+

فروشگاهی در انگلستان که اخیرا پدهای ترسناکی را رونمایی کرد که با واکنش های مختلفی روبرو شد.

فروش پدهای وحشتناک برای ترسناندن مردم ! + عکس 18+

هالووین یا به عبارتی " Halloween " یکی از جشن های محبوب در جهان است که به مدت 3 روز طول می کشد و در آن مردم با لباس های وحشتناک که طرح خون روی آن وجود دارد و سالانه در 31 اکتبر شروع می شود و از مهم ترین نمادهای آن  کدو تنبل  با شکل و فرم عجیب می باشد که بیشتر شبیه به یک روح می باشد.

 

این در حالی است که مردم از گذشته تا هم اکنون برای آماده شدن در این مراسم و ترسناک شدن بیش از حد، تلاش می کردند تا با استفاده از رنگ آمیزی روی صورت بتوانند این ترس و وحشت را به دیگران منتقل کنند و اما اخیرا پدی وحشتناک و شوکه کننده در فروشگاهی واقع در شهر دوون انگلستان رونمایی شد که می تواند بسیار شوکه کننده باشد.

هالووین

این پدها به شکلی ساخته شده اند که وقتی شما به صورت خود می چسبانید گویی جراحت بسیار بزرگی در صورت شما ایجاد شده است که بسیار طبیعی و واقعی است که می تواند بسیار شوکه کننده و ترسناک باشد و هر شخصی با دیدن چهره شما به شدت خواهد ترسید! این پدها به نام " latex scars " است که با واکنش های متعددی در رسانه های مجازی روبرو شد. با این حال تا برگزاری هالووین مدت زمان زیادی باقی نمانده است و می توانید از این پدها ترسناک در فروشگاه های آنلاین خریداری کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها