رکورد پیرترین چترباز هم زده شد! + عکس

پیرزن آمریکایی برای آنکه بتواند تولد خود را به شیوه ای متفاوت اجرا کند، دست به اقدامی عجیب زد.

رکورد پیرترین چترباز هم زده شد! + عکس

رکوردهای جدید و جالب گینس همواره یکی از خبرهای جذاب در رسانه ها می باشد که با مشاهده این رکوردها بیشتر می توانیم با استعدادهایی که در کنار ما و بر روی زمین زندگی می کنند، آشنا شویم و این در حالی است که اغلب این رکوردها می توانند بسیار شوکه کننده و یا حتی وحشتناک باشند و برای انجام چیزی نزدیک و شبیه به آنها باید مدت ها آموزش دید.

 

اما جدیدترین رکوردی که اخیرا در گینس ثبت شد، متعلق به یک پیرزن 103 ساله از اسنوهومیش ایالات متحده به نام کاترین هاجز است که برای متفاوت بودن تولد خود تصمیم گرفت تا به شیوه ای جذاب و همچنین پر هیجان آنرا ثبت کند. او برای آنکه بتواند رکورد جدیدی در گینس ثبت کند، چتربازی را انتخاب کرد!

پیرترین چترباز

از قرار معلوم پسر او به نام وارن هاجز در زمینه چتر بازی فعالیت دارد و به همین دلیل روز پنج شنبه گذشته او در طی اقدامی پر هیجان به همراه پسرش به چتر بازی در ارتفاع 10 هزار پایی پرداخت که خوشبختانه او توانست با موفقیت همراه پسرش به ثبت رکورد ادامه دهد و بعد از فرود موفقیت آمیز گفت سرگرم کننده بود! پس چرا نباید تفریح کنیم؟!

چترباز

با این حال او اینک به عنوان " پیرترین چترباز جهان " در گینس رکورددار می باشد و مدارک مورد نظر در طی موعد مقرر از گینس به او ارائه خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها