کیک پزی حرفه ای و باورنکردنی قهرمان جهان + عکس

بوکسور روسی جوان به نام " رنات آغزاموف " یکی از بوکسورهای معروف و شناخته روسی است که در مسابقات بوکس دارای مدل ها و امتیازات بسیار زیادی می باشد. اما از قرار معلوم گویی زمانیکه او تنها 7 ساله بود اولین کیک عمرش را درست کرده بود و این دلیلی بر تغییر شغل او شده است که این روزها در زمینه دیگر با قدرت فعالیت می کند.

 

رنات آغزاموف، بر اساس ادعای خود تاکنون 2700 کیک درست کرده است که بی شک رقم بسیار زیادی می باشد و با هر بار پخت کیک بر این باور است که می تواند مهارت های خود را برای جذب مشتریان افزایش دهد. او علاوه بر علاقه اش به ورزش و کسب مقام های مختلف در بوکس، همیشه بر این تاکید کرده که آشپزی و پخت کیک های مختلف از بزرگترین و خاص ترین اشتیاقات او بوده است.

امروزه رنات تبدیل به یکی از بزرگترین کیک پزهای جهان با آثار و سابقه طولانی می باشد که تاکنون چندین کیک عروسی در ابعاد بسیار بزرگی تهیه و ساخته که بطور کلی برای مشتریان برجسته در جهان ارائه داده و این دلیلی بر محبوبیت جهانی او شده است.

آغزاموف بیش از 30 سال در زمینه پخت و پز کیک فعالیت داشته است و در طول چندین مسابقه مختلف در زمینه پخت کیک موفق به کسب مقام های بسیار بزرگی شده است و مهم ترین رسانه او نیز صفحه اینستاگرامی " رنات آغزاموف " می باشد و این گونه به گفته خودش رقبای خود را به چالش می کشد.

در حال حاضر رنات بیش از 2 میلیون فالوور در اینستاگرام می باشد و هر چند مدت یکبار از کیک های بسیار ماهرانه و زیبایی که او ساخته است، رونمایی و منتشر می کند و جالب است بدانید او در ابتدا به مدتی در یک شیرینی پزی بصورت کاملا رایگان فعالیت می کرد و بعد از گذشت سال های طولانی موفق شده است.

همچنین او سال گذشته بابت تهیه و ساخت کیک بسیار بزرگ 4 متری عروسی، مبلغ 179 هزار دلار را دریافت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها