عکس جالبی از رعنا آزادی‌ور همسر مهدی پاکدل

مستقل آنلاین: رعنا آزادی ور بازیگر طناز و دلربا که با ایفای نقش در زخم کاری خوش درخشید با انتشار تصاویر زیبایش اینساگرام خود را به روز رسانی کرد.

عکس جالبی از رعنا آزادی‌ور همسر مهدی پاکدل
به گزارش مستقل آنلاین به نقل از وقت صبح؛ رعنا آزادی ور بازیگر دوست داشتنی ایرانی است که با نقش سمیرا در سریال شبکه خانگی «زخم کاری» بسیار خوش درخشید. او این نقش را آن قدر خوب بازی کرد که همچنان بعد از اتمام سریال کاربران از او می ترسند و البته تحسینش نیز می کنند.

آزادی ور در این سریال نقش زنی محکم اما در عین حال بسیار خشن را دارد که حتی به همسر خود نیز رحم نمی کند.

رعنا

خانم بازیگر برای اولین بار با بازی در فیلم «مارمولک» دیده و شناخته شد. وی به تازگی با مهدی پاکدل ازدواج کرده است و تصاویری جذاب و جدید از خود منتشر کرد. او در این عکس ها نشان داد با سمیرای زخم کاری زمین تا آسمان فرق دارد.

بیوگرافی رعنا آزادی ور:

رعنا آزادی‌ ور متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است.

وی با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، ۱۳۸۲) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی‌ور با بازی در فیلم پارک‌وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) برای بار نخست، بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد.

او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج‌های جوان فیلم را بازی می‌کند که در داستان سه روزه سفر این زوج‌ها به شمال، درگیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان همراه با سایر شخصیت‌های داستان با اتفاقات روبرو می‌شود.

ازدواج رعنا آزادی ور مهدی پاکدل

اولین تجربه همکاری رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل به فیلم محمدرسول الله ساخته مجید مجیدی باز می‌گردد. اما این دو سینماگر در یک بازه زمانی چند همکاری داشتند و همین مسئله آن‌ها را به یکدیگر نزدیک کرد. این نزدیکی باعث شد تا شایعاتی پیرامون ازدواج این دو نفر شکل بگیرد.

 

 

منبع: وقت صبح
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها