سیدجواد هاشمی:

هرجا دلم بخواهد لخت می‌شوم!

واکنش تند سیدجواد هاشمی به حواشی سکانس استخر سریال «زخم کاری»: من هم کنار استخر لخت میشم هم تو هیئت امام حسین. چطور اونجا اشکال نداره؟ توحرم امام حسین لخت شدن... تو استخر ایراد داره؟

حجم ویدیو: 1.14M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

سیدجواد هاشمی: چطور لخت شدن برای سینه زدن در مجالس عزاداری امام حسین اشکالی ندارد اما لخت شدن در یک سریال اشکال دارد؟

سیدجواد هاشمی؛ بازیگر سینما و تلویزیون به حاشیه‌های ایجاد شده در پی انتشار سکانسی از سریال زخم کاری و عدم حضورش در برنامه تلویزیونی نشان ارادت واکنش نشان داد و گفت: 

پس از منتشر شدن این قسمت از فیلم ملاحظاتی انجام شده است که موجب عدم حضور من در برنامه "نشان ارادت" بوده اما اینکه این ملاحظات چقدر می تواند درست باشد و چقدر احمقانه؟ من نمی دانم! به اعتقاد من این ماجرا ربطی به هم ندارد اما دوستان آن ها را به هم ارتباط می دهند. 

در خصوص این حواشی می توانم بگویم چطور لخت شدن برای سینه زدن در مجالس عزاداری امام حسین اشکالی ندارد و لخت شدن در کنار استخر آن هم برای ایفای نقش در یک سریال اشکال دارد؟

مداحان بسیاری داریم که برای عزاداری لخت می شوند؛ تلویزیون و فضای مجازی به راحتی آن ها را نشان می دهند، اگر لخت شدن ایراد دارد پس در هیات های امام حسین مشکل بیشتری ایجاد می کند.

 من ظاهرا قربانی عرف غلط جامعه شده ام، نه در مورد این ماجرا ، در همه موارد من مورد ظلم قرار دارم.

 من هر حرکتی که می کنم و هر حرفی که می زنم حاشیه ساز می شود و مردم هجمه های زیادی را برای من ایجاد می کنند. 

شوخی مردم و دوستان اشکالی ندارد چون جامعه نیاز به تفریح و شوخی دارد اما برخی از مردم و مذهبیون خیلی جدی از من انتقاد کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها