شیطنت های محسن تنابنده و پسرش در روز پدر سوژه شد + فیلم

ویدیویی بامزه که محسن تنابنده در روز پدر از پسرش "نامی" منتشر کرد و نوشت : روز پدر مبارک.

شیطنت های محسن تنابنده و پسرش در روز پدر سوژه شد + فیلم

شیطنت های محسن تنابنده و پسرش در روز پدر

ویدیویی بامزه که محسن تنابنده در روز پدر از پسرش "نامی" منتشر کرد و نوشت : روز پدر مبارک ، محسن تنابنده بازیگر سریال پایتخت و کارگردان مطرح سینمای ایران متولد 26 فروردین 1354 در تهران است. او 23 بهمن 94 با روشنک گلپا ازدواج کرده و یک پسر به نام نامی دارد. محسن تنابنده با بازی در فیلم سینمایی ریز دانه های برف به کارگردانی علیرضا امینی وارد عرصه سینما و تلویزیون شد. 

 

 

محسن تنابنده

محسن تنابنده در کنار احمد مهرانفر

 

مرد 29 ساله ایرانی که با چهار همسر در یک خانه زندگی می کند + فیلم و جزئیات

 

 

اولین نمایش محسن تنابنده چه بود؟

نمایش بارعام و بعد از آن جریان عصبی به نویسندگی و کارگردانی حسن وارسته در سال 74 اولین تجربه های بازیگر محسن تنابنده در دنیای نمایش بود که ادامه همکاری با حسن وارسته به سریال پایتخت هم رسید.

 

محسن تنابنده در پشت صحنه سریال پایتخت

محسن تنابنده

 

اولین فیلم سینمایی محسن تنابنده چه بود؟

این هنرمند کشورمان بعد از تجربه های متعدد در دنیای نمایش به سراغ بازیگری در سینما رفت و فیلم سینمایی دانه های ریز برف به کارگردانی علیرضا امینی اولین تجربه بازیگری او در سینما بود.

محسن تنابنده در فیلم دانه های ریز برف ایفاگر نقش کارگر معدن بود و با بازیگرانی چون مجید بهرامی، محمد سلطانی، بهروز جلیلی و... همبازی بود.

 

محسن تنابنده

 

اولین سریال محسن تنابنده چه بود؟

سریال زندگی به شرط خنده به کارگردانی مهدی مظلومی اولین تجربه حضور محسن تنابنده در تلویزیون اما در این سریال به عنوان نویسنده حضور دارد و بعد از آن نویسندگی سریال پیامک از دیار باقی به کارگردانی سیروس مقدم دومین تجربه حضور او در تلویزیون است.

سریال مامور بدرقه به کارگردانی سعید سلطانی اولین تجربه بازیگری محسن تنابنده در تلویزیون است که در این سریال نقش افشین را ایفا میکرد و با بازیگرانی چون سیروس گرجستانی، بهاره رهنما، جواد رضویان، مهرانه مهین ترابی، هایده حائری و... همبازی بود.

 

محسن تنابنده

محسن تنابنده در کنار ساره بیات

 

شخصیت های تاثیرگذار در دنیای هنری محسن تنابنده

محسن تنابنده در مصاحبه ای درباره شخصیت های تاثیرگذار در دنیای هنری اش صحبت کرد و از حامد محمد طاهی و علیرضا نادری به عنوان دو شخص که بار علمی بالا و تصورات عمیق تری در بازیگری دارند نام برد و از تاثیرات زیادی که روی او در زمینه بازیگری و نویسندگی گذاشتند صحبت کرد.

 

محسن تنابنده

 

ماندگارترین نقش های محسن تنابنده

محسن تنابنده یکی از بازیگرانی است که در نقش های متفاوت مقابل دوربین رفت و به خوبی از عهده ایفای آنها برآمد. نقش های متفاوت کمدی و جدی در سینما و تلویزیون همگی نشانی از علاقه و تبحر محسن تنابنده به دنیای بازیگری دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها