سارا و نیکای پایتخت به کرونا مبتلا شدند + فیلم و عکس

سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت در لایوی که چندی پیش در اینستاگرام گذاشتند با دنبال گنندگان صفحه مجازی شان شوخی کردند...

سارا و نیکای پایتخت به کرونا مبتلا شدند + فیلم و عکس

سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت در لایوی که چندی پیش در اینستاگرام گذاشتند با دنبال گنندگان صفحه مجازی شان شوخی کردند و سارا به شوخی در لایو گفت من کرونا گرفته ام. سارا و نیکا فرقانی اصل از هشت ماهگی وارد عرصه سینما و تلویزیون شدند. آنها ابتدا در فیلمی در کنار بانو ثریا قاسمی و پرستو صالحی به ایفای نقش پرداختند. شهرت سارا و نیکا از سریال پربیننده پایتخت آغاز شد. آنها در سریال پایتخت در کنار بازیگران با تجربه و مطرحی همچون ریما رامین فر ، علیرضا خمسه و محسن تنابنده به بازی پرداختند و در بین مردم معروف شدند. سارا و نیکا از کودکی در کشور سوئد زندگی می کنند و هر سال برای بازی در سریال پایتخت همراه با دایی شان به ایران می آیند. آنها متولد 8 مرداد سال 1383 می باشند و نیکا 1 دقیقه از سارا بزرگتر است. 

 

آزیتا حاجیان از همسر دومش رونمایی کرد + تصاویر

 

 

سارا و نیکا خواهران بامزه سریال پایتخت 16 سال دارند و مادرشان خانم نسرین جلیلی کارمند و پدرشان به مدت 15 سال در تیم های عقاب و راه آهن فوتبالیست بود اما به خاطر حادثه ای که در فوتبال برایش پیش آمد دیگر نتوانست این ورزش را ادامه دهد.

 

سارا و نیکا سارا و نیکا فرقانی اصل در ورزشگاه آزادی

 

تحصیلات

این دو خواهر در مقطع دبیرستان درس می خوانند. آنها برای حضور در سریال، فشرده درس می خوانند و زودتر از سایر دانش آموزان امتحان می دهند.

 

سارا و نیکا سارا و نیکا در کنار یک کودک

 

ازدواج

این دو هنرمند تا کنون ازدواج نکرده و مجرد می باشند.

 

سارا و نیکا نیکا فرقانی اصل در حال اسب سواری

 

مهاجرت

 خانواده فرقانی اصل، پس از پایان فصل دوم پایتخت در سال 1392 به جهت تحصیل دوقلو ها عازم کشور سوئد شدند تا این بچه ها آنجا به تحصیلات خود ادامه دهد. برای بازی در پایتخت 4 به همراه دایی خود به ایران آمدند و در طول فیلمبرداری پدر بزرگ و مادربزرگ شان در مازندران همراه آن ها بودند.

 

سارا و نیکا سارا و نیکا در یک آرایشگاه زیبایی

 

کم کاری

پدر دوقلو ها در باره کم کاری فرزندتنش میگوید: فعلا نمی خواهیم بچه ها بازیگر شوند زیرا الان در مرحله ای هستند که باید درس بخوانند و بازی در سریال پایتخت برایشان کافی است

مادر خواهران دوقلو : راستش باخانم غفوری (تهیه کننده) و آقای مقدم قرار گذاشتیم هرسال که سریال پایتخت ساخته بشه سارا و نیکا را بیاوریم ایران تا بازی کنند.

 

سارا و نیکا تصویری از کودکی سارا و نیکا فرقانی اصل

 

شروع فعالیت

 در سال 1384 وقتی تنها 8 ماه داشتند، برای فیلم سینمایی دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس معرفی شدند و با این فیلم اولین بار جلوی دوربین رفتند

 

سارا و نیکا

 

ورود به پایتخت

 در سال 1390 این دوقلوهای 7 ساله از طریق رسول حاتمی به سیروس مقدم که دنبال دوقلو برای کار جدید اش می گشت معرفی شدند

به این ترتیب حضور آنها بعد از قبولی در تست برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) تایید شد و این خواهران توانستند با سریال پایتخت اولین بار وارد قاب تلویزیون شوند.

 

سارا و نیکا سارا و نیکا در کنار ریما رامین فر و نسرین نصرتی

 

شهرت

شهرت این دوقلوها از فصل دوم و بخصوص فصل سوم در نوروز 1393 کم کم شروع شد و حالا در نقش سارا و نیکی فرزندان نقی معمولی مشهور هستند آنها در هر شش فصل این سریال حضور دارند.

 

 

حذف از پایتخت:

به تازگی اعلام شد که سارا و نیکا در پایتخت 7 حضور ندارند و از این سریال پر طرفدار حذف شده اند.

 

ماجرای عکس های جنجالی سارا و نیکا

سارا و نیکا 2 بازیگر سریال پایتخت که از دوران کودکی در این سریال ایفای نقش کرده اند مقیم کشور سوئد هستند و طبق قوانین آن کشور آزادانه و با پوششی برای شنا در استخر مختلط حاضر شده بودند، این در حالی است که آن ها باید باتوجه به سلبریتی بودن در ایران متوجه رفتارهای خود می بودند، چرا که مطمئنا به خاطر چهره شناخته شده سارا و نیکا، اگر یک ایرانی همزمان در محلی که آن ها حضور یافته اند، حاضر باشند و پوشش این دو خواهر 2 قلو و حتی رفتارشان نا متعارف در خاک ایران باشد، ممکن است پنهانی توسط دوربین هایشان شکار شوند.

 

 

دردسر بزرگ عکس های سارا و نیکا و آزاده نامداری در خارج

یکی از موارد مشابه سارا و نیکا که در آن یک سلبریتی ایرانی به دردسر بزرگی افتاد تا جایی که از دنیای هنر به حاشیه کشانده شد، آزاده نامداری بود. او در سفر به سوئیس به همراه همسر و فرزندش و برای آن چه که خود عنوان داشت باد شدید روسری اش را برده بود

 

لیندا کیانی با انتشار این متن نوشت :

سارا و‌ نیکا بچه های پاییتخت هستند، مگه میشه آدم به خاطر یکسری انسان بیمار بچه شو از زندگیش حذف کنه؟!

این دو تا دختر از خیلی چیزا به خاطر پاییخت گذشتن که همه ی عوامل ساخت آگاه هستن...

و ادعایی هم نداشتن...

پس گذشت چی میشه؟!

پس پشت هم بودن مال چه زمانیه؟!

پس معرفت کجا رفته؟!

مگه میشه به راحتی با دل این دو فرشته بازی کرد؟

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها