بازی با بحرین تعیین کننده است

ملی پوش سابق کشورمان با تقدیر از عملکرد بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی گفت: ملی پوشان ما نباید در باد این پیروزی پر گل مقابل کامبوج بخوابند.

بازی با بحرین تعیین کننده است

تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، طی دیداری پر گل برابر تیم ملی کامبوج در ورزشگاه آزادی به برتری ۱۴ بر صفر رسید. 

در خصوص این بازی علی چینی  اظهار داشت: شاهد بازی خوب و روانی از ملی پوشان کشورمان بودیم. این بازی بیشتر جنبه یک دیدار تدارکاتی داشت و ملی پوشان به خوبی توانستند مرور تاکتیک کرده و در خط حمله هم تمرین گلزنی کنند.

وی اضافه کرد: نقطه مثبت این بازی میدان دادن به چند چهره جدید از جمله محبی و مهرداد محمدی بود و این دو بازیکن جوان با گلزنی در اولین تجربه ملی شان به اعتماد ویلموتس پاسخ مثبت دادند.

ملی پوش سابق کشورمان بیان داشت: این پیروزی شیرین و با ارزش بود، اما امیدوارم بازیکنان تیم ملی و به خصوص کم تجربه‌ترها در باد این پیروزی پر گل نخوابند و بی جهت دچار غرور نشوند. این نتیجه به هیچ وجه تضمینی برای موفقیت مقابل بحرین و عراق نیست. بحرین و عراق کامبوج نیستند و به راحتی نمی‌توان از سد آنها عبو کرد. 

چینی در ادامه بیان داشت: نقش بازیکنان باتجربه‌تر در این روزها بسیار حساس است و بزرگترهای تیم باید جوانترها را از حال و هوای این پیروزی خارج کرده و تمرکز آنها را به سوی بازی با بحرین جلب کنند. پیروزی احتمالی ما در بحرین تاحدود زیادی صعود از این گروه را قطعی می‌کند و به همین دلیل این بازی بسیار با اهمیت است. 

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها