از تیم ملی فوتبال انتظاری جز بازی تهاجمی مقابل هنگ کنگ نمی‌رفت

ملی پوش سابق کشورمان گفت: نتیجه دیدار مقابل هنگ کنگ قابل قبول بود و از تیم ملی ایران مقابل تیمی مثل هنگ کنگ انتظاری جز بازی تهاجمی نمی‌رفت.

از تیم ملی فوتبال انتظاری جز بازی تهاجمی مقابل هنگ کنگ نمی‌رفت

تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال هنگ کنگ رفت که در این بازی به برتری ۲ بر صفر رسید.

اکبر کارگرجم ملی پوش سابق کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: نتیجه ۲ بر صفر در خانه حریف نتیجه‌ای معقول، قابل قبول و قابل دفاع است. علیرغم اینکه هنگ کنگ تیمی درجه چندم در فوتبال آسیا است، اما این را در نظر داشته باشیم که میزبان این بازی بود ملی پوشان ما با تسلط کامل ۳ امتیاز بازی را به دست آوردند.

مدافع پیشین تیم ملی ایران در خصوص ارائه بازی تهاجمی در این دیدار از سوی ملی پوشان کشورمان گفت: از تیم ملی ایران انتظاری غیر از این هم نمی‌رفت و نباید مدام تکرار شود که در این دیدار تهاجمی بازی کردیم. مگر قرار بود مثلا مقابل هنگ کنگ دفاعی بازی می‌کردیم و ضد حمله می‌زدیم؟ 

وی در ادامه بیان داشت: به اعتقاد من در این گروه اصلی ترین حریف ما عراق است و بعد از آن شاید بحرین قدری برای ما ایجاد دردسر کند. دیگر تیم‌هایی که در این گروه هستند نباید مقابل تیم ملی ایران حرفی برای گفتن داشته باشند. 

کارگرجم به تغییرات تیم ملی با هدایت ویلموتس نسبت به زمان کی‌روش گفت: با یک بازی نمی‌توان قضاوت کرد. باید عملکرد این تیم را مقابل تیم‌های درجه اول آسیا هم دید تا این مقایسه را به عمل آورد. اما آنچه مشخص است حداقل مقابل هنگ کنگ ملی پوشان کشورمان موقعیت‌های گل زیادی خلق کردند و میل به حضور در یک سوم دفاعی حریف به چشم خورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها