خادمی: قلعه نویی نباید به قومیت ما توهین می کرد

سرمربی خیبر خرم آباد گفت: سعید آقایی محروم بود چون مصلح حالش بد بود فدراسیون قانون من در آوردی درآورد و سعید آقایی را بخشیدند تا بازی کند.

خادمی: قلعه نویی نباید به قومیت ما توهین می کرد

مهرداد خادمی پس از بازی مقابل سپاهان اصفهان گفت: خط هافبک سپاهان همه بالای صد و دویست بازی لیگ برتری دارند.

وی در مورد اینکه وسط زمین دراختیار تیم خیبر نبود گفت: شاید گل اول سپاهان روی یک حادثه بود. به تیم در طول هفته گفته بودیم باید در بیست دقیقه اول بتوانیم سپاهان را کنترل کنیم و اشتباه فردی نداشته باشیم. شاید گل سپاهان روی حادثه بود و باد هم بود. قبول دارم خط هافبک ما خوب کار نکرد. مشکل ما مشکل شماره 66 نبود مشکل ما جایی بود که کیانی نبض سپاهان را در اختیار داشت و قرار بود او را کنترل کنیم. چون سپاهان وقتی میخ واست از دفاع به حمله بیاید این ضربان را کیانی تنظیم می کرد. من از تیمم راضی هستم. تیمم خوب کار کرد هرچند در دقایقی نفرات با تجربه ما نتوانستند بازی را بالانس کنند. دو توپ گل دوم و سوم را خودمان به سپاهان دادیم. بین دو نیمه به بچه های تیم گفتم اگر همین یک هیچ باید می توانیم گل بزنیم ولی تمرکزشان را از دست دادند و بالاخره این تیم هرجا گی ر میکرد تعویض هایش بازیکنان بزرگی بودند اما در مجموع خوشحالم بعد مدت ها شهر ما زنده شد و مردم ما لذت بردند. زندگی برای ما ادامه دارد، به فکر لیگیم و به شهید قندی فکر می کنیم.

خادمی در مورد اینکه نیمکت خیبر همیشه با چالش روبرو است گفت: فکر می کنم امروز نیمکت ما زیاد چالش نداشت. قلعه نویی حرف می زد. دقیقه 75 ،80 بازی سعید آقایی آمد اما اگر بازیکن ما بود قطعا داور به او اخطار می داد یا او را اخراج می کرد اما آن ها سپاهان هستند! سعید آقایی محروم بود چون مصلح حالش بد بود فدراسیون قانون من در آوردی درآورد و سعید آقایی را بخشیدند تا بازی کند. قلعه نویی حرف زد سرپرست ما اعتراض کرد. نباید به قومیت ما توهین می کرد. من هم بودم جوابش را می دادم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها