نکونام: اشتباهات پایه‌ای مانع شکست فولاد شد

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: قبل از بازی می‌دانستیم که تیم پیکان با تاکتیک تدافعی مقابل ما به میدان می‌آمد.

نکونام: اشتباهات پایه‌ای مانع شکست فولاد شد

در چارچوب هفته پنجم لیگ مسابقات برتر فوتبال دو تیم فولاد و پیکان از ساعت 18:30 در ورزشگاه شهداء فولاد اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

جواد نکونام در پایان این دیدار گفت: ما می‌دانستیم بازی سنگینی خواهد بود و می‌دانستیم که تیم حریف می آید و بسته بازی می کند. تیم مقابل دفاع می‌کرد و خطر ساز می‌شد. این طور مواقع باید از تک موقعیت ها استفاده کنیم که متاسفانه استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: هر چقدر از زمان بازی گذشت تیم حریف بسته‌تر دفاع می‌کرد. نیمه دوم فکر می‌کنم بازی متعادل بود. هر دو تیم موقعیت داشتند. اگر می‌خواستیم بازی را ببریم باید با دقت بیشتری بازی می‌کردیم.

جواد نکونام در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: بحثی که امروز وجود داشت که نمی‌توانم نگویم پاس‌های اشتباه 5 تا 10 متری بازیکنان بود. از بازیکنان به خاطر این اشتباهات گلایه‌مند هستم. بازیکنان ما یک لحظه اشتباه می‌کردند که جمع‌ کردن این مشکل ‌ساز می‌شد و مقصر این موضوع هم مربی نیست چون آنها با این سن این اشتباها را انجام می‌دهند در حالی که این موارد باید در رده پایه حل می‌شد.

وی افزود: به هر حال تیم ما همین که گل نمی‌خورد و شرایط خوبی دارد و این مسئله برای ما خوب است. پارسال تیم از لحاظ دفاعی مشکل داشت و حالا ما برای گل زدن باید شرایط را بهتر کنیم. من واقعاً از بازیکنان برای یکسری مسائل گلایه‌مند هستم. در پاس‌های کوتاه اشتباه می‌کردند. 

سرمربی تیم پیکان در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: ما نیاز به برد داشتیم. شروع بازی اگر می‌توانستیم سه توپ را که جلو برده بودیم به گل تبدیل کنم و توپ‌هایی که اشتباه می‌شد و باز پس می‌گرفتیم مشکل‌ساز نمی‌شد نتیجه بهتر بود. در تعویض‌های‌مان احمد عبدالله‌زاده که نزدیک و مصدوم بود را با محمد قاسم‌نژاد تعویض کردیم و این تعویض نفوذی بود. حسن بیت‌سعید را آوردیم او با قاسم‌نژاد و دیگر بازیکنان بازی را کنترل کردند به غیر از تعویض اجباری تعویض‌های ما هجومی بود. ما اگر احمدزاده را تعویض کردیم به خاطر این بود که او احساس ناراحتی می‌کرد.

نکونام در واکنش به ناراحتی هواداران گفت: فوتبال یک قانون دارد بازی سپاهان و پرسپولیس را ببینید سپاهان 2 گل به پرسپولیس زده است. من به نظر هواداران احترام می‌گذارم و همواره آنها از تیم‌شان برد می‌خواهند. امروز مقابل پیکان ما بدون حضور شش بازیکن اصلی مساوی کردیم. من تمرکزم روی تیم است اگر مشکلی باشد با خودم تعارف ندارم و به خودم دروغ نمی‌گویم و واقعیت را می‌گویم. شما جدول را نگاه کنید چه تیم‌هایی پایین‌تر از ما هستند و خرج و مخارجی داشتند. همین تیم 6 گل به تیم ماشین‌سازی زد و خطرناک‌ترین خط حمله لیگ را دارد چون 10 گل زده است فوتبال قانون دارد و احساس ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها