فکر نمی‌کردیم ماشین سازی را 6تایی کنیم

مدافع تیم پیکان گفت: مقابل ماشین‌سازی برای برد به زمین رفته بودیم اما واقعا فکر نمی‌کردیم که 6 گل به این تیم بزنیم.

 فکر نمی‌کردیم ماشین سازی را 6تایی کنیم

مهران موسوی  در خصوص برد پرگل پیکان مقابل ماشین‌سازی گفت: در دو بازی اول من غایب بودم اما به گفته همه بازیکنان این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های پیکان تا اینجای لیگ بود. تیم ماشین‌سازی خیلی زهردار بود و خط حمله قدرتمندی داشت و واقعاً ما را اذیت کردند اما فکر نمی‌کردیم بتوانیم 6 گل به این تیم بزنیم. ما برای بردن برنامه داشتیم و با هدف کسب امتیاز به زمین آمدیم اما واقعا فکر این که بتوانیم 6 گل بزنیم را نمی‌کردیم. در نیمه دوم مهاجمان ما عملکرد خیلی خوبی داشتند و توانستند از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کرده و گل‌های زیادی بزنند.

وی درباره اینکه پیکان در دو بازی اول امتیازی نگرفت اما در دو بازی دوم یک مساوی و یک برد پرگل به دست آورده و اینکه این روند را پیکانی‌ها ادامه خواهند داد، افزود: نمی‌توانیم به صورت قطعی از این صحبت کنیم که می‌توانیم این روند را ادامه دهیم اما تلاش ما بر این است که از بازی‌ها امتیاز بگیریم. حتی در بازی با نساجی هم می‌توانستیم نبازیم. هدف ما این است که روندی که داریم را ادامه دهیم، اما نمی‌توانیم به صورت قطعی بگوییم که دیگر شکست نمی‌خوریم.

مدافع تیم پیکان در خصوص اینکه در دو بازی اول که تو غایب بودی پیکان نتیجه نگرفت اما در دو بازی دوم 4 امتیاز به دست آوردید و نقش خودت را در این امتیازات کسب شده چقدر می‌دانی، اظهار داشت: من کمترین نقش را در نتایج به دست آمده دارم و همه اعضای تیم زحمت کشیدند که نتیجه گرفتیم. الان هم خوشبختانه وضعیت بهتری دارم هر چند که کمی در کشاله احساس درد می‌کنم اما وضعیتم به گونه‌ای است که بتوانم به تیمم کمک کنم.

موسوی درباره بازی این هفته پیکان مقابل فولاد در اهواز اظهار داشت: فولاد تیم بسیار خوبی است و ما در تمرینات که صحبت می‌کنیم می‌دانیم که آنها بسیار منظم و گردن کلفت هستند و شرایط بگونه‌ای است که به راحتی نمی‌شود از این تیم امتیاز گرفت. ما باید با دوندگی زیاد و حفظ تمرکز نقاط قوت این تیم را ببندیم تا بتوانیم دست پر از اهواز برگردیم.

مدافع تیم پیکان در خصوص تقابلش با شیمبا مهاجم برزیلی فولاد خاطرنشان کرد: او بازیکن خیلی خوب و باکیفیتی است که می‌تواند الگوی خوبی برای مهاجمان جوان باشد. او جزو خارجی‌های خوب فوتبال ما است و بیشتر از اینکه از بدنش استفاده کند از هوشش بهره می‌برد و واقعا بازی کردن مقابل چنین مهاجمی برای هر مدافعی سخت است اما مطمئن باشید که همه تلاشم را می‌کنم تا این بازیکن را مهار کنم.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها