فدراسیون دوچرخه سواری از تولیدات داخلی استفاده می کند

فدراسیون دوچرخه سواری پس از مذاکره با چند شرکت تولیدی داخلی، لوازم و تجهیزات مورد نیاز را از داخل تامین خواهد کرد.

 فدراسیون دوچرخه سواری از تولیدات داخلی استفاده می کند

خسرو قمری با اشاره به استفاده ار تولیدات داخلی اظهار داشت:  طی توافقاتی که با یک شرکت داخلی داشتیم قطعاتی از دوچرخه را برای ما تولید کرده اند که در حال تست شدن است.

وی ادامه داد: این قطعات قابل رقابت با خارجی ها است و دیگر نیازی نیست از خارج خریداری کنیم و با ساخت قطعات در داخل بسیاری از دوچرخه های ما دوباره سرپا می شوند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری عنوان کرد: قراراست اولین نمونه تنه دوچرخه را هم  در اختیار ما قرار  دهند و اگر تست های اولیه جواب دهد، کم کم کار تولید برای تیم های ملی آغاز خواهد شد. جالب اینجاست که هزینه این تولیدات یک چهارم هزینه خارجی خواهد بود.

قمری با اشاره به البسه دوچرخه سواران گفت: در این بخش هم با یک تولیدی داخلی صحبتهایی داشتیم  و قرار است، از البسه این شرکت استفاده کنیم که کیفیت خوبی دارند.

وی با اعلام اینکه با یک شرکت برای ساخت دستگاه شبیه ساز ارتفاع صحبت کرده ایم، گفت: این دستگاه مراحل دریافت مجوز از ستاد ملی دوپینگ را می گذراند و به زودی تولید خواهد شد. در صورت موفقیت دیگر نیازی نیست ملی پوشان در ارتفاعات اردو بزنند و تمرین کنند.

وی تاکید کرد: با این شرایط تا پایان سال بسیاری از نیازهای ما که از خارج تامین می شد در داخل تولید و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش فارس، ذاکرانی تولید کننده قطعات دوچرخه هم گفت: با درخواست فدراسیون شروع به تولید قطعات کردیم و  هزینه‌ها کمتر از خارج خواهد بود. 

وی ادامه داد: ما نمونه تولیدات خود را از طریق واسطه ای که داشتیم به تیم ملی یونان که در مسابقات جهانی است دادیم و آنها هم تایید کردند و از طریق آن مجوز فدراسیون جهانی را هم گرفتیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها