رئیس فدراسیون دوچرخه سواری : اطلاعی از ایمیل‌های تخریبی ندارم

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: اطلاعی از ایمیل‌های تخریبی علیه دوچرخه سواری ایران که سهرابی آن را مطرح کرده است، ندارم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری :  اطلاعی از ایمیل‌های تخریبی ندارم

خسرو قمری در مورد ادعای مهدی سهرابی مبنی بر اینکه بیش از 200 ایمیل تخریبی علیه دوچرخه‌سواری ایران به فدراسیون جهانی ارسال می‌شود گفت: من از این که چه تعدادی از داخل کشور ایمیل زده می‌شود خبر ندارم اما یکسری مواردی هست که برخی افراد در داخل به فدراسیون جهانی ارسال می‌کنند. آنها هم اگر مورد خاصی باشد از ما سوال می‌کنند و ما هم جواب می‌دهیم این که حالا چه تعدادی فرستاده شده خبر ندارم. البته در همه فدراسیون‌ها این موارد وجود دارد.

وی در مورد اینکه سهرابی گفته است موضوع دوپینگ او هم به خاطر همین ایمیل‌ها بوده است گفت:‌از این مورد خبر ندارم. از سال 95 به این ور ما کمترین مسئله را در مورد دوپینگ داشته‌ایم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در مورد اعزام باشگاه سپاهان به تور اندونزی گفت: طی جلساتی که داشتیم تصمیم بر این شد که باشگاه سپاهان به تور اندونزی که در 6 مرحله برگزار می‌شود اعزام شود. همچنین قرار است پس از اندونزی در دو تور چین هم رکاب بزنند.

وی در مورد کسب مقام 56 امی فرانک پرتوآذر در مسابقات جهانی سوئیس گفت: او به همراه حسین زنجانیان در این رقابت‌ها شرکت کرده و به دنبال کسب سهمیه است. ما تا 22 خرداد سال آینده می‌توانیم در بخش کوهستان برای کسب سهمیه تلاش کنیم. اما اینکه به آن برسیم یا نه مشخص نیست. در بخش کوهستان و جاده سهمیه به کشورها تعلق می‌گیرد و این طور نیست که هر فرد بتواند مجزا سهمیه را بگیرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قمری با اشاره به اینکه در بخش جاده در رده 39 قرار داریم گفت:‌اگر بتوانیم رنکینگ خود را ارتقا دهیم و در جمع 32 تیم اول قرار بگیریم 2 سهمیه به ما تعلق خواهد گرفت. امیدوارم با اعزام‌هایی که پیش روست بچه‌ها بتوانند امتیازات خوبی را کسب کنند.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها