بازی نساجی ـ پرسپولیس با تماشاگر شد

بازی نساجی ـ پرسپولیس با تماشاگر شد

به گزارش مستقل آنلاین؛ مدیرعامل باشگاه نساجی اعلام کرد، دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در چارچوب هفته سی‌ام مسابقات لیگ برتر در حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

به نوشته تسنیم، تیم فوتبال نساجی مازندران در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر از ساعت 18 روز پنجشنبه هفته جاری به مصاف پرسپولیس می‌رود. با توجه به شانس بالای قهرمانی پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل نساجی، شایعات زیادی درباره برگزاری این دیدار بدون تماشاگر مطرح و گفته شد که برخی مخالف ورود هواداران در این دیدار هستند.

ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی در واکنش به طرح این موضوع به خبرنگار تسنیم، گفت: مگر تا این لحظه در این فصل اتفاقی در قائم‌شهر افتاده است که بخواهند بازی با پرسپولیس را بدون تماشاگر برگزار کنند؟ مگر در بازی‌هایی که با ظرفیت کامل تماشاگر برگزار کردیم اتفاقی افتاد؟ در همین فصل مقابل استقلال با ظرفیت صددرصد تماشاگر بازی کردیم، مطمئن باشید که بازی با پرسپولیس هم در امنیت کامل برگزار خواهد شد.

مدیرعامل نساجی همچنین با اشاره به تخصیص 10 درصد جایگاه تماشاگران به هواداران پرسپولیس تصریح کرد: ما از حق میزبانی و هواداران‌مان دفاع می‌کنیم و 10 درصد از سکوها را در اختیار هواداران پرسپولیس قرار خواهیم داد. اگر در پایان بازی هم پرسپولیس قهرمان شد، آمادگی برگزاری جشن قهرمانی سرخپوشان تهرانی را در ورزشگاه وطنی داریم.

آیا این خبر مفید بود؟

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها