شاهین بیانی: نباید استقلال با ۳۰ میلیون هوادار به خاطر یک طلب حذف شود/ سپاهان بالاخره در یک‌بازی نتیجه نمی‌گیرد

فتح الله زاده برای استقلال زحمات زیادی کشیده است اما در برهه فعلی شرایط خوبی را از لحاظ مالی تجربه نکرد و استعفا داده است.

 شاهین بیانی: نباید استقلال با ۳۰ میلیون هوادار به خاطر یک طلب حذف شود/ سپاهان بالاخره در یک‌بازی نتیجه نمی‌گیرد

شاهین بیانی پیشکسوت استقلال معتقد است آبی پوشان اگر بتوانند مقابل آلومینیوم به پیروزی برسند از شانس بالایی برای رسیدن به عنوان قهرمانی برخوردار خواهند بود.

در خصوص آخرین  شرایط استقلال صحبت کنید؟

به هر حال پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی را استقلال پشت سر نمی گذارد.درست است که این تیم توانست در لیگ برتر و مقابل ذوب اهن به برتری برسد ولی روحیه بازیکنان و کادر فنی پایین است.

فتح الله زاده هم پس از استعفا با مخالفت هیات مدیره در استقلال ماندنی شد؟

فتح الله زاده برای استقلال زحمات زیادی کشیده است اما در برهه فعلی شرایط خوبی را از لحاظ مالی تجربه نکرد و استعفا داده است. ولی آنطور که من شنیدم هیات مدیره با آن مخالفت کرده است.امیدوارم شرایط استقلال در ادامه بهتر شود.

نظرتان در خصوص حذف استقلال از لیگ قهرمانان اسیا چیست؟

به نظرم به ضعف مدیریت در چند سال گذشته باز می گردد که تیم‌های ایرانی به همین راحتی از اسیا حذف می‌شوند. نباید استقلال با ۳۰ میلیون هوادار به خاطر یک طلب حذف شود. باید با کسانی که مسبب این اتفاق هستند برخورد شود تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

حجت کریمی هم به عنوان رییس هیئت مدیره انتخاب شد؟

تا جایی که من شنیدم ایشان فردی ورزشی است که می تواند به تیم کمک کند. رابطه خوبی هم با سایر اعضا و شخص مدیرعامل دارد و به نظرم باید همگی اعضا به یکدیگر کمک کنند تا این طلب استراماچونی پرداخت و استقلال از این مرحله عبور کند.

چه قدر شانس قهرمانی برای استقلال در این فصل قائل هستید؟

به اعتقاد من استقلال در این فصل عملکرد خوبی داشته و اگر همین تمرکز را تا پایان فصل حفظ کند می‌تواند عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. به هر حال سپاهان بالاخره در یک‌ بازی نتیجه نمی‌گیرد و استقلال به صدر جدول می‌رسد.

استقلال در این هفته از رقابتهای لیگ به مصاف آلومینیوم خواهد رفت پیش بینی تان از بازی چیست؟

آلومینیوم در این فصل نشان داده تیم خوبی است و از مربی و بازیکنان خوبی هم برخوردار است. استقلال اگر بتواند در این بازی ۳ امتیاز را کسب کند می‌تواند به کسب عنوان قهرمانی امیدوار باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها