جلالی: هم قلعه‌نویی و هم رنار برای تیم ملی مناسب هستند

اگر هم اصرار به جذب گزینه خارجی داریم رنار را هم گزینه مناسبی می‌دانم و می‌تواند به تیم ملی ایران کمک کند.

جلالی:  هم قلعه‌نویی و هم رنار برای تیم ملی مناسب هستند

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص حواشی روزهای اخیر پیرامون بیانیه کانون مربیان علیه ساپینتو که برایش به وجود آمد، اظهار داشت: برایم عجیب است که من ۵ سال است در کانون هیچ سِمتی ندارم ولی دوستان غیر مطلع جور دیگری اطلاع رسانی می‌کنند. در این چند روز هواداران استقلال از دست من ابراز ناراحتی کردند و برخی هم فحاشی کردند و بابت اتفاقی که هیچ نقشی در آن نداشتم کلی فحش خوردم و این موضوع مایه تاسف است.

وی در مورد اینکه نظرش در خصوص رفتارهای ساپینتو چیست، گفت: به نظرم رفتار ساپینتو تفاوت چندانی با برخی از مربیان داخلی ما ندارد و این در فوتبال ما اپیدمی شده است که فکر می‌کنند برای گرفتن حقشان در زمین باید رفتار پرخاشگرانه از خودشان نشان دهند و نیمکتی که شلوغ نباشد حقش خورده می‌شود. حالا ساپینتو چون خارجی است کمی بیشتر روی رفتارهای او حساس شده‌اند ولی واقعیت این است که خیلی از مربیان داخلی ما هم تقریباً مشابه چنین رفتاری را کنار زمین دارند.

کارشناس فوتبال در رابطه با وضعیت لیگ برتر و سه تیم مدعی قهرمانی هم توضیح داد: به هرجهت سه تیم بالای جدول حسابشان را تقریباً از سایر تیم‌ها جدا کرده و فکر می‌کنم قهرمان از بین این سه تیم مشخص شود و سایر تیم‌ها شانس چندانی ندارند. سپاهان وضعیت خیلی خوبی پیدا کرده و در آرامش و با شرایط فنی خوب نتایج قابل قبولی کسب می‌کند. استقلال هم توانسته در خط حمله به بلوغ و انسجام لازم برسد و به خوبی می‌داند چطور به حریفان گل بزند. پرسپولیس هم شرایط خوبی از لحاظ فنی دارد ولی عدم آرامش در این تیم به وضعیت فنی آنها ضربه زده و اگر فکری به حال این مشکل نکنند ممکن است به زودی از جمع مدعیان جدا شوند.

جلالی در مورد بازگشت خودش به عرصه مربیگری هم گفت: من دوست دارم به مربیگری برگردم ولی در این شرایط و در این فضا نه. می‌خواهم فضای کاری در اختیارم قرار بگیرد که بتوانم مفید باشم و پایه گذار یک نظم نوین در آن مجموعه باشم و بتوانم تاثیراتی روی تیم بگذارم که بعد از من هم بتوانند از آن استفاده کنند ولی پیشنهاد مناسبی که این شرایط را داشته باشد در حال حاضر ندارم.

وی در پایان با اشاره به سرمربیگری تیم ملی و دو گزینه‌ای که این روزها مطرح شده‌اند هم توضیح داد: به نظر من امیر قلعه‌نویی بین گزینه‌های ایرانی می‌تواند گزینه مناسبی باشد و وقتش رسیده که فدراسیون دوباره به گزینه‌های داخلی روی بیاورد و اعتماد کند و الان وقتش است که امیر قلعه نویی هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد و زمانی که پیش از این هدایت تیم ملی به او سپرده شد برایش زود بود و موقع اش الان است. اگر هم اصرار به جذب گزینه خارجی داریم رنار را هم گزینه مناسبی می‌دانم و می‌تواند به تیم ملی ایران کمک کند و شرایط خوبی ایجاد کند. من با هر دو گزینه فدراسیون فوتبال موافقم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها