روشن: امیدوارم ساپینتو در دربی کت و شلوار بپوشد!

او موفقیتی در تیم ملی به دست نیاورد و ما نیاز به یک مربی قوی، کاربلد و کارنامه‌دار داریم.

روشن: امیدوارم ساپینتو در دربی کت و شلوار بپوشد!

پیشکسوت باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد سرمربی پرتغالی این تیم در دیدار با پرسپولیس از کوره در نرود و آرامش خود را حفظ کند. 

حسن روشن درخصوص دیدار روز سه شنبه 29 آذر استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: این بازی برای هر دو تیم مهم است و نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد. لیگ دو ماه تعطیل بوده و نمی‌دانیم استقلال و پرسپولیس از لحاظ فنی و آمادگی بدنی در چه شرایطی قرار دارند. امیدوارم شاهد یک بازی خوب از سوی هر دو تیم باشیم.

وی در مورد اینکه نتیجه را چطور پیش‌بینی می‌کند اظهار داشت: فوتبال که قابل پیش‌بینی نیست ولی امیدوارم استقلال دربی را ببرد و موقعیت خودش را در جدول بهتر کند. استقلال اگر این بازی را ببرد قطعاً شانس خوبی برای قهرمانی خواهد داشت.استقلال باید بدون اشتباه بازی کند، خصوصاً در خط دفاعی که بازیکنان این تیم در این منطقه از زمین، گاهی اوقات اشتباه می‌کنند.

روشن با اشاره به رفتارهای ساپینتو روی نیمکت گفت: دربی یک بازی حساس است و امیدوارم ساپینتو خودش را کنترل کند. این مربی در بازی سوپرجام کت و شلوار به تن کرد و عصبانی هم نشد؛ امیدوارم ساپینتو در دربی هم کت و شلوار بپوشد، زیاد عصبانی نشود و کاری نکند که اخراج شود.

مهاجم پیشین تیم ملی درخصوص بحث ماندن یا جدایی کارلوس کی‌روش گفت: کی‌روش دیگر نمی‌تواند برای تیم ملی کاری انجام دهد. او موفقیتی در تیم ملی به دست نیاورد و ما نیاز به یک مربی قوی، کاربلد و کارنامه‌دار داریم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها