اسدبیگی: امسال مهمترین سال فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم

من هوادار تیم ملی هستم و برای تیم کشورم در جام ج‌هانی قطر آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

اسدبیگی: امسال مهمترین سال فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم

سینا اسدبیگی که حضور و قراردادش با تیم پرسپولیس با سروصدای فراوانی همراه شد خودش اصلا علاقه ای به حاشیه ندارد. گفت‌وگوی ما با این هافبک دفاعی خوش قد و قامت و دونده بدون سئوالی در خصوص باشگاه ذوب آهن و ... آغاز شد:

۱۱ هفته با پیراهن پرسپولیس گذشت. خودت این شرایط را توصیف می‌کنی؟

امسالمهم ترین سال فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم. واقعا افتخار می‌کنم که به رؤیای دوران کودکی خود رسیده و پیراهن پرسپولیس را پوشیده ام. از اعتمادی که باشگاه پرسپولیس و آقا یحیی به من نشان داده تشکر می‌کنم و تلاش دارم در زمین آن را جبران کنم.

پرسپولیس چه تفاوتی با تیم‌های دیگر دارد؟

همین قدر بگویم بازیکن پرسپولیس بودن چیز خاصی است. من با انگیزه‌های زیاد و متفاوتی روبرو هستم و بالاتر از هر چیزی هدفم کمک به تیم است. مهم ترین چیزی که در سر دارم این است که بتوانم در خدمت تیم باشم و در کنار آن پیشرفت کنم.

این پیشرفت را خودت متوجه شدی؟

من هنوز در حال یادگیری هستم. معتقدم که با سخت کوشی، تواضع، گوش کردن به نصایح بزرگ‌ترها و ارزش‌هایی که خانواده‌ام به من یاد داده اند می‌توانم باز هم پیشرفت کنم. در پرسپولیس مربیان و بازیکنان فوق العاده ای داریم و هر روز آن یک دانشگاه فوتبالی برای من است. هر تمرین پرسپولیس را می‌گویم که نکات زیادی از آن یاد می‌گیرم. می‌خواهم تمام توانم را برای لوگوی باشگاه پرسپولیس بگذارم.

یحیی گل محمدی هم ظاهرا اعتقاد زیادی به تو دارد چرا که در فصل جاری بارها در ترکیب پرسپولیس بازی کرده ای؟

آقا یحیی یک مربی بزرگ، با دانش و جنتلمن است. سعی می‌کنم هر زمان که مربی فراخواند آماده باشم. سعی دارم بازی خودم را انجام دهم و به تیم کمک کنم. گفتم که پوشیدن این پیراهن باعث افتخار است. هر روز سخت تلاش خواهم کرد تا وقتی فرصت بازی پیدا می‌کنم آماده باشم و بهترین عملکردم را ارائه کنم.

عملکرد تیم پرسپولیس در فصل جاری و تا پایان هفته یازدهم چطور بوده است؟

تیم عملکرد فوق العاده ای داشت. از لحاظ دفاعی و مالکیت توپ عالی عمل کردیم. همگی هم در دفاع و هم در حمله متعهد هستیم. گل نمی‌خوریم و این مهم است. نتیجه این همدلی را هم می‌بینید که منجر به صدرنشینی تیم پرسپولیس شده است. ما بازی به بازی جلو می‌رویم اما اهداف بزرگی در فصل جاری در پیش داریم و امیدوارم به آن برسیم.

هدف شخصی سینا اسدبیگی چیست؟

اول موفقیت و پیشرفت در تیم بزرگ پرسپولیس و بعد انشالله رسیدن به تیم ملی که آرزوی همه بازیکنان فوتبال است. هر کسی که از نوجوانی فوتبال را آغاز می‌کند به پوشیدن پیراهن تیم ملی فکر می‌کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

به نکته جالبی اشاره کردی. جام ج‌هانی ۲۰۲۲ قطر به زودی آغاز می‌شود. فکر می‌کنی بتوانی در جام ج‌هانی بعدی عضوی از تیم ملی باشی؟

در حال حاضر تمام فکر و ذکر من موفقیت پرسپولیس است. الان من هوادار تیم ملی هستم و برای تیم کشورم در جام ج‌هانی قطر آرزوی موفقیت و سربلندی دارم. اگر لایق باشم و بتوانم پیشرفت کنم شاید این امکان را داشته باشم که در دوره بعدی عضوی از تیم ملی باشم. همه چیز بستگی به خود آدم دارد چون به نظر من هر کسی سرنوشت خودش را می‌تواند به دست بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها